~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, February 20, 2014

CISKUTTERBAIK BEKAS PREMIUM


ASSALAMUALAIKUM

akhirnye aku da sempat bukak blog ngan bawak usb..hehe
arini kamis...so free skit kt opis
kalo tak..pgi ptg duk kaunter...smpai lenguh mulut dibuatnya..

CISKUTTERBAIK
sedap ke idak nama tu aku bagi..haha

yang ni sume aku jual premium pack
nak banyak sikit katanyaa
so setelah aku tolak tambah darab bahagi
premium pack RM 7.50 tuk topping (stoberi jam, blueberry jam, oreo, milo, choc chips)
RM 8.00 tuk topping (cocoa tabur badam)

kalo mini pack
RM 6.00 tuk  topping (stoberi jam, blueberry jam, oreo, milo, choc chips)
RM 6.50 tuk topping (cocoa tabur badam)

ni la rupa dia...
kalo mini pack muat sekeping biskut tuk setiap tingkat
bila nama premium kan
harusla berkeping-keping dan bertingkat-tingkat



setiap hari ada je order..aku boleh siapkan 4 je
yela mane nak sempat
aku ni selalu OT
pagi2 nak mskkn tuk ayah
nk mskkn bekal aku lgi..hehe..
ikotkn boleh je mik order byk2 tpi aku ni lebih mementingkan tido..haha

mkn ciskutterbaik ni nak kene dlm keadaan sejuk ok
kalo da tak sejuk
korg kene bgi sejuk gak
sbb suggestion makan adalah SEJUKKAN DULU
baru korg rase heaven cis itu!!

ni order ari selasa
byk sikit aku mik
sbb rabu ngan kamis aku bercuti
hehehe
anak2 buah pulang ke bandar katanyaaaaa
sbb dengkil nan hado air

kalo da dorg ade
ciskutterbaik ke mane
aku ke mane
 dorg ke mane


memang ramai gile org order oreo ekkk
ari2 aku dpt order pon oreo oreo oreo
tpi takpe..aku suke je kalo korg sukeee oreeoooooo

ni la topping oreo
amacam??
takpe..aku decide kan tuk korg
cpt WHATSAPP aku laju2 kat
019-3734340-faa
hahahaha

thanks tuk yg slalu repeat order

nk share cite nih

customer 1 : murah la beli kat faa, de org tu jual RM 5.00 tpi biskut 5 keping je
makan faa punya RM 7.50 tpi biskut 9 keping

customer 2 : sedap la...anak-anak pon suke
nak repeat order ye

customer 3 : skang ni mkn ciskut je...murah skit dari ciskek..

haha apa-apa je la
Alhamdulillah
yang baik itu datang dari Allah
yg tak baik itu datang dari sy yg selalu khilaf inih

korang suke
aku double suke
korang puas hati
aku extra puas hati

korg memang OHSEM!! 

ADIOS ~ ~ ~

p/s : cepat pm aku tuk tau kelazatan ciskutterbaik.. :)



No comments:

Post a Comment