~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, February 14, 2014

SATU DEMI SATU

ASSALAMUALAIKUM

ni bukan entry nak bagitahu apa2
takde faedah pon entry ni kt org lain
tapi kat aku ade la..hehehe
aku ley release my stress

aku pon tak tau nape ngan aku lately nih
sbb hormon estrogen aku ke?
tah la

aku tawar hati
aku da takde hati
aku da mcm org tak punya perasaan

lgi semakin banyak kau berkata-kata
hati aku bagi dihiris-hiris
hati aku mcm kene bom
hati aku mcm kene koyak-koyak

lagi banyak kau antar pic
antar quote
antar apa aje la
lagi semakin pedih hati aku

'macam mana nak sampai jannah kalo asik berprasangka mcm ni'
'grown up'
'lunturkan ego'

enough!!!!
sebab bukan semakin pulih hati ini
semakin terluka dalam dan dalam lagi
serious aku cakap
aku tak marah
tapi aku tawar hati
aku rse mcm heartless
walau saat ni airmata aku menitik time aku menaip
tapi aku mcm da takde pape rasa da
takde rase rindu
takde rase sayang
takde rase
takde
takde 
takde

bila saat ko tny aku
WHY on 30/1/2014
u ask me why wen u noe y im asking u
tak best kuar berdua
bftj rasenye tak ckp mcm tu kan
serious aku AWKWARD ngan word tu!!
sampai hari ini..
sampai detik ini..
sampai tika ini..
dan aku tak tau sampai bila mcm ni

ko mintak solution
aku tak tau nak cakap apa
sbb tu aku berdiam diri
aku takot lgi banyak cakap
lagi banyak yang terluka
but u did it!!

biarlah masa yang menentukan
aku??
taknak pikir pape

ADIOS ~ ~ ~


p/s : bftj....h.u.h

No comments:

Post a Comment