~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 13, 2014

KAHWIN RAMAI-RAMAI

ASSALAMUALAIKUM

12/12/2013 ritu de walimatulurus perdana
haaa ko tgk
bizi tak aku..hahaha
baru nak hapdet..tah pape tah
maafkan aku incik belog

as korg tau..aku kan keje kat baitulmal
so 1 of bantuan yg baitulmal bagi adalah bantuan perkahwinan
so thn 2013 de la wat perkahwinan beramai2
gituuuuu
melibatkan 50 psgan pengantin
42 da sesiap nikah
8 yg akan dinikah pada hari tu

dri dlu kan aku nak sesanggatttt wat majlis kahwin aku kat masjid wilayah
so bile da de prog.. sng aku nak tgk2...kekekekeke
*vvverangan*
tpi itu mmg impian aku..muge Allah kabulkan..aamiin

ni dewan...besar kan..muat 500 pax dlm 1 masa
ckop majlis aku nti aku nk jmpot 250 pax je..kekekeke

ni atas pentas, de 1 psgan yang JAMIL KHIR akn nikahkan
kalo aku nikah kat sni...boleh je de pelamin..utk bergambar je..
takle nak renjis merenjis..
bidaah ye itu sumeee..

gini la pelamin nikah ats pentas tu..

bakal pengantin..harus la mik berkat di sini..
jgn tny bile aku nak kawen..haha
bile sampai serunya la..
tpi opkoz aku bakal pengantin..ye idak??

org bgi briefing..tpi aku sibok tergedik...
aku jdi AJK PROTOKOL..
sbnrnye kann
aku tak suke jdi AJK nih...nk kene kai make up..kene comel2..huhuhu
xtau smnjak dua menjak ni slalu jdi AJK tu..
adakah aku semakin comel?? hahahahaa...buekss
kalo tak..dlu aku jdi AJK CENDERAHATI je..
hangkat la mende2 berat tu sume...kikikiki..tu kuar muscle2 kt perot tu..bortingkek tingkek lgi


ni la nk kene hafal..
sampai ke sudah aku tak hafal2..hahaha
kedudukan meja2 nih..mcm blaja koordinat..x suke geografi..
tetibe sangaaatt

pentas di kejauhan

ni la goody bag aritu..
de gula2  dlm bekas..towel kecik ngan muffin yang so so rasenye..haha

ni aku snap dari belakang dapo..
amboii sedapnya raja sehari mkn udang cucuk langit kan..hihihi
sukatik je buh nama gitu

ermmm bile la turn aku pulok..
ahaksssss

ok kt blkg aku tu adalah pengantin2 yg da x bape nak baru la..dorg sume da nikah da
da selamat da DIKERJAKAN..kekeke
aku xle mik pic pasangan yg baru nikah ritu sbbnye aku sibok kt dewan nih...dorg nikah kat dewan nikah

itula pengantin2..same lak ngan urusetia biru...
rase mcm urusetia lak lgi cun melecun..hahaha
ni mjlis walimaturusetia perdana gamaknya..hahaha
tpi jgn slh sgka...bju dorg free
bju kami..kami beli sendirik....huuuuuuuuuuu

dayang2 bagi brg hantaran...comel je memasing kann...

kek pon hado..
rase yg biasa2..hehehe

mik pic kt tgga...ngan harapan cpt la org pasan die nih lum berkahwin
hahahahahaha
make sense ke idak?? 


pas da penat2 wat keje..
moh ler kite berfotogediks yaaa

sbnrnye time ni kat dewan nikah tu..
tpi aku mls da nak transfer pic dewan nikah...huhuhu

yaaaa ampun..gedik amat yaaaaa

layan kan je kegedikan inih!

yeee sy la sy yg gedik itu....eiuuwwww

dah bis gedik...moh balik la kitaaa....
tata masjid wilayah..
muge ketemu lgi
aku sebagai pengantin perempuan..
hikkksss 

ngan achaaa..
dulu kini selamanya.... muntah....hehehehe


ADIOS ~ ~ ~


p/s : sbnrnye aku moral down rini...sbb tu aku banyak menulis rini...sobssss
demi Allah aku tak kuat, dan kerana Allah aku harus kuat!!

2 comments:

  1. nak tanya,kalau org yg gaji bawaeh 1k..boleh tak nk mohon bantuan?dan pemohon asal selangor..boleh xbg panduan..jazakillah khoir..ni sy sertakan no fon saya utk pertanyaan..018 2097501 tolong yeh bg information

    ReplyDelete
  2. nak kene tahu da berapa lama tinggal kat KL? sbb MAIWP hanya bantu yang tinggal dlm WP..kalo stay kat selangor boleh minta di lembaga zakat selangor..btw u boleh call 03-26175222 tuk more info or ley tgk kt website maiwp.gov.my

    ReplyDelete