~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 20, 2014

THERAPY DIRI

ASSALAMUALAIKUM

eheemmm...nk cite psl therapy diri 
aku...sure la aku kan..belog aku
slalu kalo aku susah hati ke kan..
aku suke nak baking
walopon kekadang mcm tak bpe nk jadi
tpi lantakkan situ..haha

meh sni biar pic berbicara

stoberi cis tart..
amboiii mcm gemok kembang elok je..hahaha
perasaaan kan...spe lgi nk kembangkan hati nih kalo bkn diri sndiri..kekekekeke
nmpk benor pemalas nk buh kaler2 ats tu..nmpk hambar je kan...hikss
tpi de haku kesahh..masuk perot je pon...da xnmpk pe


ini budak..sibok tgu aku kat dapo
tgk muke ngan rambot upin ipin tu
rase nak tampo je..hahahaha
pdhal die la beday boy nye...
MUHAMMAD FAISAL QAYYUUM OFFICIALLY TURN 1
and
MUHAMAD ALWI TURN 29

nk cite la sal salasiah born day faisal nih
die ni kan mcm dejavu abg aku tau
sama tarikh, sama hari lahir, more less masa dilahirkan
hope pangai baik2 abg aku je die copy...ahakssss


ptotnye xde la nk wat sgt pon
sumenye was planned last minute
kek pon baru je wat ptg pas lik keje
beli je mee sup kat juara herba

jdila kaaannn...budak setahun kot..pe la yg die tahu..hahaha

tadaaaaa
my 1st cis kek meleleh
jdi ke idak?? hahaha
akak aku ckp kene moistkn lgi
n tgu la result my 2nd attempt lak 

then d next day
11/12/13 cantik date..
memasing la duk forward kan last date yg cantik
selain dari beday sultan selangor
beday sultan di hatiku
SHAHBUDIN BIN SULAIMAN turn 60
nk wat kek choc sbnrnye sbb ayah adalah foreverchoc nye orang..hihi
tpi anakanda lupe cocoa da bis kt umah
soooooo

aku main hentam keromo je sbnrnye 
kek nih!!!

haaa kek nih la
tah pe tah nama tah
aku campak serbuk almond
aku campak nestum
konon kek sihat
kekekekekeke

time beday ayah ni de psr mlm
so smptla singgah
beli kueh mueh
beli sate
dlm polisterin tu nasik gorg kg telo dadar..pehhhhhh

sempoi je kn atok potong kek kai baju pagoda
kalo nk celeb kt luar 
ko mampu nak pakai??? hahaha
susah bile da bergelar atok ni..tgk la tu...haruuuu jdinye

k la aku nk sambung wat keje jap
ehemmmm

tgk pic bwh nih jap


salute to the baker....


kekekekekekeke


ADIOS ~ ~ ~


p/s : dia bersalah kerana dia bukan malaikat,
aku yang tak bersalah jangan berlagak seperti malaikat
really luv dis quote
pergila awak..pergila..tiada dendam di hati...


No comments:

Post a Comment