~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, February 12, 2014

CHEESEKUT MESTI TRY


ASSALAMUALAIKUM

hehe...lgi skali aku yg slalu mkn semot ni lupe nk bwk usb
ari jumaat ni (14/2/14) de order dari inst.penyelidikan perubatan, KL
secara tetibe aku lantik kwn aku tu jdi kaki ciskut kat situ
scra tetibe sangaaattt kan
so die akan dpt la comm skit kan
kalo korang2 rase nak jadi kaki ciskut gak 
boleh roger aku

019-3734340 (faa)
dapatla sikit2 side income tuk korang gak
korang tlg aku..aku tlg korang..gituuuu kaannn

14/2/14..korang jgn la rase aku support valentines day lak
tu sbbnye kebetulan je tau
jgn pikir bukan2 k
tetibe rase nak letak sesuatu kat ats ciskut tu
hehehehe

nanti tggu ari jumaat aku upload pic k
sepraissssss

ADIOS ~ ~ ~


p/s : aku jatuh cinta berdebuk debuk ngan ABG JEBAT...
ohhh melting tau taaaaakkkk
ari2...aku tunggu ko jebat
smpai akk opis aku naik meluat aku begitu kagum ngan abg jebat..haha
skang ni aku suke lelaki mcm gitu gangster je kan..
aku x suke da lelaki yg mulut manis...skali ngan poms lain sume pon nk bermulut manis!!
kecik hati tau takkkk
ecececeh mcm berpengalaman je..


No comments:

Post a Comment