~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, March 7, 2014

LAST WEEKENDS PUNYA CERITA

ASSALAMUALAIKUM

haha..tajuk kaaannn
skang kan org suke wat cenggitu
smlmpunyacerita
aku?
mggu lopeh
hahahah
DASAR!

sabtu g wed
ahad g wed
mmgu ni pegi lgi
mggu dpn lagi
depannya lagi
dan lagi 
lagi gila lagi gila
amik berkat sepanjang mggu
kot x lama turn aku ke
kaaannnn
hahahaha

aku saje besarkan pic ni
sbb muka dut kecik je..hahahaha
sbb de mem besa kat situ
luv u ma
walau slalu tak dgr ckp ma
huhuhu

bile dut ade 
xyah bsrkan pic
hahahaha
dut kt dpn
da mcm mons aku tgk
kekekekeke

patu pegi lagi ke taman warisan tuk kesekian kalinya
masih tutup lgi
yg bukak satay je
WE WANT ROTI JOHN
ROTI JOHN
ROTI JOHN
huh
pic ni trjadi sbb
mem besa suh dut mik pic smbil pegang daun
ape punya ol skool daaa
hahahahaha
dut yg kononnye uptudet tlh memperkotak katik kan kehendak mem besa
dan membangkang sekerasnya
so manja la jdi mangsa walopon bru usia setahun jagung
kah kah kah kah
aku turut membantu menjayakan kehendak mem besa

esoknye
wed dekat je kat bangsar je
skang ni dorg siap plg lambat
mklumla dress hamal tkot komot
last skali nk kuar pintu baru sarung dress
haihhh mcm gitula setiap kali wed
setiap wed nak tkr dress aku pon tak paham
tgk aku rilek je kai bju raya..hahahah...SEDDIH


kene sampai sblom ketibaan pengantin ye
sbb nieces aku de job
haha
kecik2 da pandai carik job
nti besa trskn cook with love ye sayangss

sblom wat job
meh bersantap dlu
kasi recharge
erkkk tpi tgk mcm ummi je yg mkn..hahaha

manja ni kann
kadang tgk muka dia
rase nak panggg je

ni la dia job dorg
pengantin perempuan nak sangat buih buih ni kan
so meh kite penuhi impian raja sehari nih


haaa mmg mcm ni la impian dia
smbil jln de buih buih buih dan buih
wonderland sgt poms ni tau

ingat ko sorg je nk wonderland
aku pon nak gak
hahahahaa


jgn kata pengantin
budak-budak suma suka
sekali ngan mak budak
makcik budak suma la kaaaannn...hiks

ok la enab yg ada flat belly
jeles!
cptla ko preggy bio perot bunc..HAHAHA
muge epi bhgia gumbira ceria brsma ngan syafiq
aamiin

ADIOS ~ ~ ~


p/s : 
customer antar pic ni
anak berusia setahun setengah pon gilekan CISKUTTERBAIK
baik ke idak??
budak-budak x pandai menipu
ahaksss

xyah scroll
aku bgtahu siap2
019-3734340 WA/WC
hiikkks





No comments:

Post a Comment