~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, February 11, 2014

CHEESEKUT LELEH YANG MURAH & SEDAP


ASSALAMUALAIKUM

ok saje let korang tahu


ape ke nama mende nih??
CHEESEKUT LELEH OK
ni bkn pic aku..ni ihsan gugel..thanks a lot en gugel
aku lupe nak bawak usb

skang ni aku pakar wat mende nih
so korang kalo berminat nak rasa
juz pm aku tru wa 019-3734340
wc faa1987

aku bgi free delivery area lembah pantai (sepanjang masa)
free delivery area kg baru, sentul dan jalan ipoh (weekdays)

aku da mula edarkan jualan sepanjang minggu ni
sori sesangat sbb takde pic


ni pon bukan pic aku..sume ihsan cik gugel
sib baik cik gugel x mintak commission..haha

ni size yg aku jual
RM 6.00 tuk topping parutan cheese, jam stoberi, jam blueberi, taburan oreo
RM 6.50 tuk topping choc tabur badam (recommended)

so pm lelaju kt aku k
inshaaAllah kalo korg penggemar cheese
korang akan suka kannya

Alhamdulillah ramai gak yg repeat order
so tak sia2 kalo korang nak try
gimme a text ya!

ADIOS ~ ~ ~ 


p/s : I LOVE YOU..hahaha novel sgt kan..



No comments:

Post a Comment