~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, February 7, 2014

AWKWARD CONVERSATION


ASSALAMUALAIKUM

drama sebabak di TV1
haha..sbb aku rase mcm boring drama ni so aku trs tingat cite TV1
kecik hati ayah aku kalo tau aku tulis mcm nih..hahaha
penat ayah berbakti selama hampir 39 tahun..
hamik ko sbb tu smpai penah dapat anugerah kesetiaan..hehehe
skang aku melalut psl lain lak

ok..meh start drama

4 watak utama..tu je pon watak yg ada..haha
sumenye perempuan
naushin,arissa,awatif dan mawaddah

dorg ni memang da lama gileee berkawan
n always say besfren forever for each other

then de 1 hari ni dorang plan tuk hangout sesame
sebab lama gile tak kuar
berjanji la 4 sekawan tuk kuar bersama

tapi kita sebagai manusia
hanya mampu merancang
and
the best PLANNER is ALLAH

the day before nak kuar
mawaddah text sumting happen and she cant meet up US
but its ok
de 3 lgi tuk sesama jimbaraya

mlm sebelum tu
awatif lak cakap dia takle cuti 
de urgent thing kene setel down
but its ok 
de 2 lgi tuk setelkan mission

arissa text naushin
esok pas dia setel sume hal dia
then dia akan berjumpa ngan naushin
maybe around 10 or 11 dorg akan jumpe

THE DAY
9.30am naushin text arissa 
N : were are u? 
A : here...WHY
N : nothing
A : mcm tak best kan kuar berdua
N : its ok..aku pon de hal lain
A : takpe ke? sian u mcm siap on leave bagai
N : no biggies

awkward tak korang rase drama ni?
hahahahaha
aku rase mcm tah pape kan

aku cube nak selami sorg demi sorg nye watak

MAWADDAH : yaaa...mgkin de hal yg sgt penting dan takpelah walau da janji kan
AWATIF : apa masalah pompan ni..jap ok jap tak ok...sedih
ARISSA : yg ni lgi aku pelik..nak jumpa then ask WHY...then tak best kuar berdua
besfren forever yg sering diungkapkan rasa macam tooooooooo HIPO
NAUSHIN : ni lgi la peliksss...makan hati ke apa ke ko nih?
betol ke ko de hal lain?

tah la..
if i wer in their shoes
pe aku wat ekkk

cube tuk redha kan hati...everything happens must b a reason behind that

im juz realise sumting

kalo aku sakit hati aku marah orang yg wat aku sakit hati
its mean aku marah

kalo aku sakit hati aku tak marah orang yang wat aku sakit hati
aku amik keputusan berdiam diri
its mean aku tawar hati

ADIOS ~ ~ ~ 


p/s :  tetibe aku terjebak dalam drama sebabak ni dah kenapaaaa??




No comments:

Post a Comment