~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 27, 2014

BILA AKU BERGELAR UMMI

ASSALAMUALAIKUM

bila aku rajin menaip makna kata
de sesuatu berlaku dalam hidup aku
haha
sesuatu sangattt
aku takdela nak luahkan sangat pasal pe yg berlaku tu
aku lagi suka meluahkan sesuatu yang lain
cuba tuk fokus ke menda lain plak

ritu kan grup w/a dorg ckp2 la psl ada anak
yg mane kawan aku da ada anak..takde la sesibuk masuk campur..haha
yg mana da kawen takde anak lagi
sibok la try apps nih
aku ngan yg belom kawen pon turut nak sesibok try apps nih..haha

apps apakah?

BABY EVIAN

korang ley tau mcm ne rupa anak korang...
eiuuwwww suwit kan..hahaha
walopon tanpa gabungan sperm..kekekekeke

tak kisahla mcm ne rupa anak ummi nti
ummi akan syg syg syg gila kat anak nanti tau..hehe

ni la muka anak ummi nti..hehehehe
memasing jeles anak ummi ada gigi..kekekekee
alololo mata saling tak tumpah mata ummi
tpi takpe ummi bangga bermata sepet..haha

ni lak anak monya ngan eima
ank monya rambot cam upin ipin
eima lak botak..hahaha
cehh ank korang muka mcm nak omputeh sgt..menipu tol apps nih!! kekekeke

ni lak anak wardah..
muka masam benar..hahaha


ni lak anak elin
mata kemain bulat
muka suwit2 je..hehehe

aku suke la gelakkn anak org..hahahahha

ni anak ummi yang kedua lak
gituuuuu kann
aku sndri tak paham
pehal anak-anak aku begitu lebar bukaan mulutnya
happy benar gamaknya
menurun ummi ke yang suka senyummm...tetttttt



ADIOS ~ ~ ~



p/s : haihhh ank ummi doa byk2 supaya cpt dapat abi ye...kekekeke
SEWEL!!


No comments:

Post a Comment