~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, February 26, 2014

PARANOID

ASSALAMUALAIKUM

haaa tetibe aku nak kuar tajuk cenggitu
aku sendiri tulis aku sendiri gelak
hahaha

tak la
aku rase da sampai 1 tahap terpakse aku menaip nih
haha

one of my collegue ni kan
die ngah preggy
Alhamdulillah
bakal bertambah lagi hamba Allah kat muka bumi ni kan
masalahnya
die ni ari-ari nak cakap pasal mende ni
sunggoh aku rase begitu menjengkelkan
gituuu
kuar sudah word BM..hahaha
slalu aku suke je sebot annoying

dah la di awal-awal preggy 
ko ngan alahan ko
yg aku redha je kan

ni da kenapa ko ari-ari ckp badan ko da naik
bila aku cakap
bersyukur la
naik pon ade isik hidup
kot jdi mcm aku naik isik taik wat pe mende

kalo rase nak makan
ko makan je la
siap nk timbang bagai makanan ko tu
pegi tny aku makanan tu menggemokkn ke tak

aku rase nak lempang je
ko ni da kenapa

patu 
ari ari ari ari akan cakap baju da sempit la
badan da naik la
arghhhhhh
lelama aku yg seteres tau tak?


haaa da sah2 la ko akan put on weight kan
ko redha je la
nanti time pantang ko pantang la kaw2
da ko ni paranoid sgt ngan obes kan
pdhal aku check berat ko
idak la normal pon slama ni BMI ko
kekekekekke
seddih

haaa mcm gini la gamaknye kot 
bile ko tgk penimbang
haiiiihhh
bersyukurla kawan
untong ley preggy kan
ni kan nikmat ni
ko nikmatila selagi Allah nak bagi

sunggoh aku tak paham

ADIOS ~ ~ ~


p/s : jgn melampau sgt paranoid tu wahai kawan!!

No comments:

Post a Comment