~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, March 6, 2014

CISKUTTERBAIK...hanya dari cook with love

ASSALAMUALAIKUM

ikot hati ari2 aku nak hapdet belog ni
tpi apakan daya
bile siap keje
abg jebat la panggil
do min joon la pggil
terpaksa aku sahut tau
eiuuuwwww

ramai yg pm aku resipi cheesekut
tpi tuk kuaran cook with love
namanya 
CISKUTTERBAIK 
sbb apa terbaik
sbb aku gune ingredients yang memang baiiikkk punya
meh aku tnjok bahan2 dlu k

deluxe crackers (susah nk jmpe aku tibai je cream cracker)
fresh milk
susu pekat tin
cream cheese (refer pic bwh)
ramai la org pm tny pesal pe gune bahan2 mahal
susu pekat f&n mahal
biskot mahal
fresh milk mahal
dahhh tu ko kenapa
da sah sah nama CISKUTTERBAIK
harusla aku bgi bahan2 yg terbaik jugaaaakkk
gitu kan

1)pukul 250g cream cheese sampai kembang
2)masukkan susu pekat setin dan pukul lagi
3) masukkan susu segar 5 sudu besar
4) celup biskut dalam susu segar kasi susun dalam bekas
5)lapiskan ngan cream cheese setiap lapis
nti jdi mcm kat bawah ni

sejukkan kat fridge selama 6 jam la at least

haaa mcm dlm pic ni kan
make sure fridge korang tu elok la rupa kt dalam tu
maksud aku tak bau bau la
kang jdi cheesekut pelbagai perisa lak kang hahaha

selang 6 jam gitu

tabur la topping ikot kehendak korang


blueberry jam ke
milo ke
oreo ke

choc chip ke



kot kehendak tak menentu
mix kan aje la

kot kehendak ceria mcm kita kita aje
buh la cenggini

haaa kann

kot la kehendak nak makan hado
kehendak nak buat nan hado
019-3734340 sedia membantu
kekekekeke

gini la aku seal
supaya orang lain tak dapat cuit kalo tak beli..hahahaha

skang sudah maju setapak ke hadapan
sudah ada sticker gitu
cook with love ni
hasil usahama ngan akak aku
kot la kata aku penat die buat
aku penat die buat
ehhhh semedang je aku penat
hahahahaha

kirenye yg melibatkan diri dlm cook with love ni mmg kuarge la
lebih2 tang marketers...salute taauuuu
thanks ya siblings!!


de customer tu tetibe antar pic nih
katenyeee tak harus order 1
die repeat order tuk ahad ni
Alhamdulillah
kamu happy
aku lgi dabel triple happy

belen cream cheese yg sikit2 aku watkan tuk mereka
ermmm makin kebabom la..haha

anak gajah
sbb baju gajah thailand
hahaa
da pandai suap sndri

happy sgt ke sayang oiiiiiiii
mcm ni la muka korang kalo mkn CISKUTTERBAIK
perasaan die tak le nak cakap
tpi terukir jelas kat wajah
kekekekekekke

aku de lantik beberapa agent yg dipanggil GORGEOUS AGENT
gitu kann
Alhamdulillah tak putus2 rezeki Allah bgi
wallpaper pic lelaki
ahaksss

lelaki bwh ni!

ini budak skang suke suh dukung dia
da pandai jalan..
jalan la
panggg kang

ADIOS ~ ~ ~


p/s : skang ni aku mule menjinakkan diri buat bahulu rintik
dan 
sambal bilis kering
nantikan ke'upload'an ku
cehhhhh
mau kumpol duit beli PANDORA!!! 

tpi kot tetibe sok lusa jumpe lelaki kaya
aku stop sume bisnes ni
secara drastik
kekekekekeke 






No comments:

Post a Comment