~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, September 3, 2013

TESTIMONIAL VCO

ASSALAMUALAIKUM

nak share ngan korg...
keberkesanan VCO
sudah semestinya ngan izin Allah
tawakal pas berusaha... hiiiiiikkkk

mmg berkesan ye tuk kulit yg sensitif ni
tapi please amalkan la


aku amalkan 2 bijik sehari sebelom tido
pe yg aku pasan
ni aku pasan tau kat diri aku
kalo aku sikat rambut de sehelai dua je rambut melekat kat sikat tu
kalo dulu
ya ampunnn takot nak tengok
lgi la aku semangat nak amalkan


kawan aku dlu mmg consume vco everyday
patu dia stop..skang die nak amalkan balik
sebab die rasa kulit dia macam kusam
haaa pas dia cakap mcm tu
aku lagi la semangat nak amalkan
hahahahah

k la nanti de lagi testi aku kasi up entry

ADIOS ~ ~ ~

HARGA VCO RM 40.00 SAHAJA

No comments:

Post a Comment