~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, September 3, 2013

STAFF VS ASNAF VS ANAK SYARIKAT

ASSALAMUALAIKUM

lama aku tak singgah kat sini..maklumla pas raya kan aku sibok la sik makan makan dan makan..haha

meh nk cite kronologi makan makan aku..hehe

23/8/2013 de jamuan raya MAIWP...tuk sume staff maiwp dan 6 anak syarikat..
wat kat darul kifayah
rumah anak yatim kepunyaan MAIWP
punya la padat orang
takde meja pon nak makan pegang kat tangan kiri tangan kanan ko suap ke mulut
hahaha
tpi takpe aku bersyukur je
aku da epi gile kan sbb dpt mkn bihun sup gearbox, sate, rojak singapore, ketupat sotong, nasik kerabu, kambing golek, eskim, laksa dan lain lain..hahaha aku pon da tak ingat..
lagi2 semangat aku pon de kat situ sesama kai baju pink..hambuiii

aku duk kira baris depan gak la
depan2 tu VVIP..mmg selesa la kan 
aku nye sibok makan sampai x sempat nak snap pic
tau2 de 2 keping je..jadik la kannn

aku ngan met a.k.a akak aku...sesame berkhidmat tuk MAIWP..ahaksss
nampak tak kaler pink tu???
ok baju saya sama ngan si sepet saya.. (wink)


................................................................................................................................

28/8/2013
patu kan aku terlibat ngan program ni lak
majlis aidilfitri ank syarikat MAIWP

 aku kalo da mik pic kat toilet..
makna nya apa??
tempat tu cantik la...smpi aku jdi jakun..
toilet tu besaaaaaarrr kot

 aku nak tnjok tu sbrnye de kambing ngah bergolek kat situ...yg Q pon sikit je kan..
tenang kot 
leh Q ratus kali..haha

 tgk dpt makan kat meja bulat...pinggan letak atas meja tau...
takyah 1 tgn pegang pinggan
erkkkkkk
time ni hati aku da mule bisik2 jahat ni
ape ke hal nye nih????

nape ritu jamuan kene pegang pinggan kai tangan time makan
kenapa? kenapa? kenapa?



tgk tu...tenang kan makan...sesambil termenung lagi..haha
meja penuh pinggan...xyah nak pegang2..
erkkk byk kali aku repeat word pegang pinggan ni?
i sangat jeles!!
kalo aku tak tau takde la aku jeles..skang aku da jeles..
tau la korg tlg generate income..
tapi tidak kah rasa kejam??? huuuukkkkkk

tpi takpe aku redha sbb cis kek kat situ sedap...sate sedap..kambing sedap..rendang lemang sedap...lontong sedap..sume sedap





.................................................................................................................

patu kan aku terlibat ngan program semarak syawwal
aku pon pelik sejak bilakah ejaan jdi cenggitu
program ni majlis aidilfitri tuk asnaf (penerima zakat)
kat PWTC

bile aku msk je dewan tu..
hati aku ni mcm...
WHAT THE........
hahaha xle teruskan
aku kan kje MAIWP...ahakssss


best kan dpt duk meja bulat..haha
dengki aku la..


 best kan...

 best tau

 best sangat la nih..hahahaha


 aku g cek it out tmpt makan staff...
sib baik best gak..hahaha

 tgk kwn aku belah kanan ptot nye kene kai bju tu tapi aku tak siap lagi..hahaha..
aku carik baju yg ala2 gak la...kira ok la tu kan...


 syawwal??? pelik la...haishh


ok duk meja ni jap je...patu time makan ke belakang la...
sbb taknak tnjok pangai makan banyak kt asnaf..hahaha

k la nti aku bebel lgi ekkk

ADIOS ~ ~ ~




p/s : baru restock Virgin Coconut Oil RM 40.00 de 60 bijik soft gel
floral mask RM 60.00 

No comments:

Post a Comment