~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, August 16, 2013

T.A.K.U.T

mungkin ku tak bisa menyatakan
apa yang terlintas di benakku
bukan kerana ku tak mencinta
cuma kerana ku mampu menatap matamu

tapi  bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis apa yang ada di hatiku

kerna dalam hatiku 
selalu ada kamu

tuhan tolongla ku
kerana aku takut kehilangan dia
kerana aku takut dia kan pergi
meninggalkan ku sendiri di sini

tuhan tunjukkanlah apa yang terukir dalam hatinya
jalan yang mana harus ku datangi 
agar terlerai kusut ini

tetibe de lirik lagu tanpa salam bagai ni nape..
itu maknenye...
emosi aku tercedera...huuhuhuhu..
marilah layan lagu ni dari pagi sampai la aku nak lelap mata malam nanti
sampai muntah..haha

aku ni jenis takle mimpi org tau...
kalo mimpi mesti patu aku tingat2...
n kenapa aku mesti mimpi dia lagi...
haihhhhhh hati....

aku ni sorg yg jarang kot nak mimpi2..
siyes..
tpi dia ni slalu trmasuk mimpi aku...
haihhhhh hati....

kenapa mesti dia??
dia tah ingat aku tah tak kan...
arghhh..
okbai


p/s : xde mood nk niaga..hahaha..melampau kan...
VCO RM 40.00
FLORAL MASK RM 60.00
FOUNDATION SUSU BERAS RM 15.00

erkkk...lirik tu relevant ke ngan mimpi aku..
tah la...
tapi aku rase nak dgr d whole day..

No comments:

Post a Comment