~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, September 4, 2013

BAGAIMANA LEMAK TERBENTUK

ASSALAMUALAIKUM

haha..keterlaluan sangaaat tajuk aku tu.

jawapannya...dengan makan makan makan dan makan la lemak akan terbentuk...

hari raya bahagian aku lak
BAITULMAL

setiap unit kene hias gerai memasing dan mmg ada menu2 yg dicabut melalu undi
unit aku bawak rojak buah ngan kek

pagi tu dorg rewang2 la wat rojak buah...hebat sangatt jap temuduga org jap potong buah..
tabik aku kat dorg..
aku lak? hulur hilir deco2 gerai...ahaksss...


tu diaaaa rojak buah....mak bee punya tau...jgn main2 siap ditaburi kacang tanah tumbuk lagi..
class ko mariaaaa 


 konon kan nak merdeka..so merdeka raya la kita..
akak opis aku wat...2 kg nih..makan belanja yg besar gak la..haksss
sukeee nak kontroversi tau

 lupe nak mik pic penoh gerai unit aku...
geram je lampu tu suis die da terbakar..tak berseri gerai aku..
kekekek..
sib baik aku de kat gerai tu..nmpk skit seri nya....puiiii


die nih suke pggil aku kakak ipar...
da lebih 40 kali kot die sebot..
aku??? terpaksa la aamiiiinnn kan...
da lamaaa pon aku peratiii je abg die tu...
hambuiii gatal!!
sbb tu aku besar kan pic nih....hahahaha


 ni part of members dlm unit aku...
pic yg de sume org dlm camera opis..
tgk laki botak tu...saje je takle tgk org sng
ngeng tol


 pengurus aku yg ngah berucap tu...
tak lama lagi nak g JAKIM balik..
sedih aku...sobssss
lgi sedih bile tau sape nak gantikan beliau...
sooobsss sobbss sobbbssss


 penantian suatu penyeksaan...korg lak duk depan kambing...
pehhhh
perasaan tu mmg sukar nak digambarkan..hiik


ni menu gerai unit pentadbiran & kesetiausahaan
nasik gorg+ayam berempah+tembikai+fruit cocktail 

 menu dari gerai unit kaunter 
laksa 

 cantik kan gerai dorg...jeles aku ngan lampu2 tu...gerai aku takde..sedih!

 menu dari gerai unit skim bantuan
lemang+rendang daging

 ni terbaikk la
menu dari kelab kebajikan 
kambing bakar+salad+sate

 gerai dari unit wakaf dan NGO..
air oren dan eskim
i likeeeee

 haaaaa...ni la mende 1st aku amik..kekekeke
jakun ngan eskim..

 haaaa...aku nye semestinya vanilla
aku tak mkn eskim coklat yeeee
setiap kali de jamuan..org yg sponsor eskim kt unit aku mesti aku pesan siap2 jgn beli coklat
ikot tekak aku je...
melampau!

perasmi kek..hehehe

pape pon...sumenye mmg mengenyangkan dan membuatkan lemak2 aku semakin terbentuk
OH faatihah~ ~ ~

pas raya kite g riadah di titwangsa ekkk..
hiiikkk

p/s : foundation susu beras RM 15.00
vco RM 40.00
floral mask RM 60.00
WHATSAPP 019-3734340



No comments:

Post a Comment