~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Saturday, November 21, 2015

SAMBAL BILIS KERING A.K.A SAMBAL BILIS KRAPKRUP

ASSALAMUALAIKUM


tuk pertama skali 
aku nak mintak maaf
kat sesape yang order 
slalu nye mesti kalo order minggu ni
minggu depan baru korg dapat
huhuhu
maafkan aku

wat mse ni mmg aku sorg je yang buat
kadang smpai tak menang tangan 
nanti la aku cube carik pekerja tempatan
kahkahkah
tapi itu la yang susah nye
kalo carik pekerja import
mmg berkejar dorg nak 
huhu


ni time aku nak gaulkan sambal ngan bilis
ermmmm mmg krap krup nih
makan ngan nasik panas panas
buh kicap 
telo mata
setel 
kalo tak tambah 
bukan aku la tu
ahaksss


balang jumbo 500 gram rm30
balang mini 150 gram rm10
excluded postage



ni ade customer tu antar pic
die order 
tapi time meeting budak2 tu suh die bukak
makan ngan roti
muke customer takde dalam ni
hahahaha

end up org2 dalam meeting ni pon order sebalang sorang
utk bagi rase kat isteri memasing lak 
tenkiu sesangat tau 


korang???
tak penah rase lagi kan 
ok whatsapp cepat
019-3734340 
fb faa tihah shahbudin
ig #sambalbiliskrapkrup

aku tunggu tau
kahkah

ADIOS ~ ~ ~ 


No comments:

Post a Comment