~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Saturday, November 21, 2015

DESI DAMANYANTI SKINCARE FORMERLY KNOWN AS TABITA SKINCARE


ASSALAMUALAIKUM

dulu kan aku slalu bermasalah ngan kulit di wajah...haha
kulit di badan pon kadang2... kalo musim panas sgt...
mule la gatal2 kt belakang lutut...
aku pon tak paham

skang ni aku nak cite 
dlu pas sekolah mmg bermasalah sgt wajah aku nih
die mmg x byk jerawat
cume jenis berminyak 
tapi skali jerawat keluar
JERAWAT BATU 
tau tak...
setepek kat hidung..
hidung la yg slalu jd mangsa..
then aku xtau nak sembunyikan mcm mane
maka jd la tontonan umum

korg ade jenis tak
kwn yg jenis suke tegur jerawat org
eiiii rse nak PANG je

patu siap cakap lg
aku paling takut GEMOK, HITAM, JERAWAT
kongajo sgt
pangai mcm haremmm

aku slalu la brtukar dari satu brand ke satu brand
ermmm masih same je!!
then aku de problem ...
WHITEHEAD!!
ko picit ari2 pon
ari2 pon byk gak
beli pore pack bagai same je
idong ko mcm idong kucing
meggerutu gitu

then bile aku da keje 
aku try la 1 skincare nih
eh eh 
ehhhhhh
aku yang dlu hitam cair
da jadi putih pekat
KAHHH
patu jerawat ...tak lagi muncul ye..
walopon time miss P munculkan diri
die kuar hak kecik2 tu je
yg tak memalukan sgt
then hidung aku
linchin ye
LINCHIN
org da ley bezakan idong kucing ke idong aku 
hahahaha

then aku penah g beraya umah sedara aku nih
korg tau la kdg umah sedara ni kite jejak setahun sekali je kan
then makcik aku tu cakap
aku da cantik
kahkahkah 
3 kali die duk ulang
sampai tny aku pakai product pe
cisss nampak nau dlu aku tak cantik kan

yang paling best adalah
perempuan pemalas make up mcm aku nih
dgn gune kan skin care nih
compact powder pon ko tak yah nak gune
cukup glowing cukup floles
huntong kan

stlh almost 2 thn aku gune 
aku nak jual mende yg aku percaya
sebab aku jadi testimoni tu sendiri
beli lah dari agent sah malaysia ye
tak sume agent tu sah
u know la
byk nau brg plastik 

aku penah la konon nak jimat
pegi la cokit
mmg murah ye
die ley kasi rm40 lebih murah dari harga biasa aku beli
bile aku suh die bukak 
aku tau
mende tu tak ori 
so korg kene la hati2 
kalo nak beli mende2 gini 

kalo nak beli ngn aku 
In Shaa Allah aku dapat dari agent sah malaysia
yg terus terbang dari INDONESIA
gituuuuu


pic kanan tu adalah selepas menggunakan skincare nih almost 2 bulan kot tak silap aku
nampak  gebu je kan
rase mcm nak gesel2 kan pipi je kan...
kahkahkah
bukan bantuan camera 360 ye
hrp maklong

harga tuk desi damayanti skincare 

SET TRIAL KECIL 15ML / 5 GRAM 
RM 110
SET TRIAL BESAR 30ML / 8 GRAM 
RM 150
SET EXECUTIVE FULL 
RM 260
sume harga included postage di semenanjung ye 
kalo sabah sarawak tambah RM 5

whatsapp faa 
019-3734340



SET TRIAL Besar

aku takde pic lain..hahhaa
nanti aku update kat lain entry ekk

so
cepat whatsapp aku skang

ADIOS ~ ~ ~



p/s : aku mimpi si dia nak berkahwin
dari dalam mimpi aku da mule belajar redha 
REDHA

No comments:

Post a Comment