~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, January 21, 2014

world hunger KFC walkathon 2013


ASSALAMUALAIKUM

sbnrnye kan entry ni aku da wat bln oct ritu
tpi aku simpan as a draft

ok aku tipu..haha

cite ni psl 5/10/13 kot kalo tak silap
cite 2013..oct lak tu..basi weh
maafkan aku yg rajin ini

kwn aku (wardah) keje dekat kfc..
so die forward email tuk join walkathon kat putrajya nih
die nak banje katanyaaaa
so aku ON je la da org nak banje kan

tetibe bile date nk dkt..tau lak de najwa latip
aku telah dipaksa tuk bwk die hard fan of najwa latip
itu 2 budak yg kici tpi besa pada seusia dorang..hahahaha

elok2 kalo register awal byr rm seploh je
sbb register last minute da jdi dua ploh lima hinggit
saje jeeeee nk abiskan wit aku..
ok tipu..pdhal aku claim kt mak dorg..kekeke

dlm kul 1 mcm gitu la kene de kat putrajaya
pdahal walkathon start kul 6
sbb nak mik tshirt
nk berlibur brsama retis bagai sume la

tgk 2 budak tu..
budak2 lain riang ria hari raya terlompat2
dorg duduk je
aktifkan la dirimu wahai anak

berlagak diva
bwk beg tupperware
pakai sunglasses
siap cekak bagai..HUH

tpi sbnrnye dorg mcm cuak
tgk budak2 lain mcm la culture shock sgt kaaaann..aahahaha

time ni nak Q mik tshirt..
makkk oiiiii ramai gile org..panas lgi..
baju da la shining gile..
sakit mata iols

opss kami juga da bertukaaaarrrr


dut a.k.a cha 

ramai gile berpiknik


sane sini hijau
cerah bijik mata aku..ahaha


toleh kanan hijau
toleh kiri hijau
hijau di sana sini





ok muka kelaparan memasing
mari mik makanaaannn
korang byr RM 10 tuk yg first register la kan
dpt tshirt, kupon makan, goody bag

de byk booth yg under KFC holdings
kfc for sure, pizza hut, rasamas
ermmm tu je kot..tah tak ingat..
bape tahun lepas punya citeee..haha



alorrr santai sgt dut duk ats vono..haha
thanks to yaya yg tlg captured dis pic...
x sia2 mummy yaya gile camera..menurun tauuu


thn depan aku nak join lgi..
tapi nk kurus dri yg nih...boleh??
jom doakan aku cepat kurus..hikhokhik

ok..neves time nih..
nak jalan sejauh 5km..mampukah?


ok rileks ekk..pelan2 kayuh..
yang penting...enjoyyyyy

budak ni la yg paling sik mengeluh
yaya oiiiii...blaja xnk riadah xnk..
pe yg yaya nak?? 




welldone yaya...skit lagi skit lgi..
u can do it
jgn wat malu keturunan kita
yaya ni byk ikot gene mana la nih!!! teeeetttttt..hihihi

ummi ngan dut steady..
we are powercurrypuff girl

abg2 tiupan sambut kitorang
tetibe rase mcm semangat sgt nak ke garisan penamat..weeeeeee
suwit sgt abg kai skirt...
trs x jdi ngorat.
nmpak gagah sgt..
hahahaha


sian kan..
badan kat putrajaya
kepala kat kolumpo
kekekekeke


da penat berlari
moh kite redeem goody bag
dlm ni de cert,air tin, biskut, cereal drink, milo sachet
nape kitorang de berlambak
sbb wardah tlg redeem kan kawan2 dia

patu masuk je kete
yaya ngan cha terus tido..
hehehe..so kiuttt
mau nye tak almost 7pm baru smpai umah

so korangs thn depan kita join lgi ek
nti kalo da kurus skit
nak join byk skit la
erkkk
krik krik kriiiiiiiiikkk

ADIOS ~ ~ ~


p/s : kumpol duit byk2...
sbb aku nak flyyyy
chaiyooooookkkk









No comments:

Post a Comment