~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, January 22, 2014

SEGULUNG DIPLOMA..

ASSALAMUALAIKUM

hahaa kurus x aku dlu? hehehehe...
muke tak lebor pon
skang mcm muka dulang
#throwback diploma in accounting (2005-2008)
international islamic college
but my convo was did at UIAM


#gilebunga #kembangkuncupidong #akuygpalingbykbunga
#ratusanringgitfamilyakuabisduit

hahaha..gile hashtag!

abaikan muka itam tu ek..
tu dek kerana ari2 ulang alik naik bas g kolej
pantai dalam-batu caves
lelama aku pon da mcm kel
hahaha 

d main content here is not bout me
but its all bout monster lala a.k.a acu ank2 buah aku
die nye convo
nurul izzati binti shahbudin
was born on 19/6/1992
graduated in diploma human resource at cybernetics college wif cgpa 3.89
big applaused for her
clap clap clap

tetibe de bibliografi tuk die..haha
convo die wat kat UPM

gigihla pepagi bgn trs g petaling street carik bunga

dut yg semakin mengembang..haha
sibok jugak mahu bunga
dasar!


cuppies yg diseponse oleh met
met kata rasa cuppies tu kalo aku wat lgi sedap..haha
kan da rugi..ptot order je kat aku...kekekeke


hijau nan indah
sedap mata memandang
nun di kejauhan beratur bebudak nak mik scroll..hehe

itulah yg dirai
sian bunga dapat 2 bouquet saje
sedddihhhh
kuang kuang kuang

saje besarkan pic nih
abg aku+kak ipar+met+anak2 met+aku+mon lala
time ni de kisah sbnrnye 
suami kepada arwah makcik aku meninggal dunia
pgi tu mon lala+ayah+mem g convo tu
elok je pas mon lala turun stage die terus dipaksa balik
maka bermuncungla dia
pas selesai jenazah dikebumikan kitorang2 bwk la dia kembali ke UPM
tuk mengabadikan moments itu sume
sbb tu la pic convo die takde pic ayah ngan mem..hahahahaha
SEDDDIH



faisal pon sibok2..
pdhal time tu terik kot

ehhhh aku ke dia yg convo nih?? haha
abg aku beriya suh aku pose mcm gitu
aku layan kan je la..hehe

ok fine..kitorang yg beriya..
sebab mon lala sibok jmpe kengkawan

on d way back..
mari makaaaannn

okla mon lala
muge ko cpt dapat keje
hahaha
mane nak dapatnya kalo ko mmg tak cari
ye idakk??

tpi takpela
duk umah berbakti pada mem
juga ibadah

ADIOS ~ ~ ~


p/s : nak beli timbang ke idak? 
nak beli ke idak?
idak ke beli?
ke beli ?
beli?
beli...
okeh!




No comments:

Post a Comment