~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, January 23, 2014

BULGOGI MIDVALLEY VS CHEESE NAAN RSMY


ASSALAMUALAIKUM

DIVA BERTIGA..nama kat grup WA
haha
sure korang nak muntah...kekekeke

faa tihah, syazleen, wardah

last kitorang jumpe rsenye time KFC walkathon tu kot
so harusla plan lik jumpe semula
maklumla sorg duk shah alam
sorg duk pantai dalam
sorg duk kepong
memasing keje,memasing bercinta except aku..haha
so memasing sibok la ngan xtvt memasing ye idak

makanya kitorang berjanji sesungguhnya abiskan masa sehari suntuk bersama
dari pagi ke tengahari ke petang ke malam

tapi kalau nama wardah kannn
janji pukul 8..nak jadi cerita pukul 10 la baru dia sampai
kalau marah pon tak gune dia nih!
bak mencurah air ke daun keladi..hahaha

tapi katanyaaa ngedate minggu depan sesiap nak tido umah aku
taknak lambat katanyaaaa
hehehe..
nanti nak tgk alkisah minggu depan acane kannn

aku lak jdi supir ritu..
kalo penat elin lak
wardah baru dpt 'P'
x confident lak rasenye...wakakakakakka
(wardah memang tak bace blog aku,SELAMAT aku...pfffttt)

konon nak kai baju sesame sgt,
bju ni short sleeve, aku cari inner itam x jmpe..mane tah
so aku sarung je cardigan..haha
time ni ngah tggu elin g toilet, melampiaskan sakit perot..buek!

sementara tggu elin tu
baik kita bergedik sebentar bersama daiso
tau la aku kan 
DIE HARD FAN of KOREA
aku adalah peminat cerita2 korea,
(bukan takat running man, drama, movie, variety show, game show segala bagai)
sanggup tengok korean awards walopon tnpa subtitle, kau MAMPU? hahaha
lagu2 korea,
artis2 korea,
MAKANAN korea,
dan punya impian untuk ke korea
its ALL BOUT KOREA

mon lala ade skali
hire die jdi photog
terpaksa abis duit banje die makan...sobbbsssss

chingu forever
SARANGHAE

so tema lunch ritu adalah korea korea korea korea ..haha
ekceli elin kan die tidak suke anything bout korea except korean food
itu je dia layan
pfffttt legaaa...haha
aku ngan wardah jgn cakap la
ringtone pon korea korea korea... :))

time ni sampai la sideline die
waiter tu kata boleh refill
terujaaa sangat word refill..haha

tak sabar sgt..memasing da kelaparan

cepatla bila boleh makan nih ??

BULGOGI BROTHERS, MIDVALLEY
order yang macam2 ni pon 4 orang makan RM 100++
lum lagi order set beef die
pehhhhhh..menangis..hehe
next time dtg bawak duit byk skit ekkk

ni set paling mahal tuk aritu..haha
chicken bibimbap
style sgt kan..makan pon cara korea
ko campur2 sume itu baru makan
baru betol nasik campur!

jangan jadi kawan syaitooonn ye
da order memahal
abiskan
ALHAMDULILLAH

then xtvt slps itu
mik pic dlm booth ngan havoc nya..haha
main kat tempat token kat jusco tu
berkaraoke 2 jam kat maju junction

erkkkk
tetibe ade kat maju junction da
hehe

sebabnya


sebab




mahu dinner di sini pulak!


RSMY 

mon lala, u look more gems than me..hikss

wardah mohamed yakin

nur syazleen bt abd aziz



penantian 20 mins berbaloi
3 cheese naan
1 keema
1 tandori ciken

cuba kira berapa banyak kalori, carbo dlm tu??
renung2 kann

time ni tak pikir da..hahaha
pikir sedap je la kannnn

amacam hebat tak cheese naan RSMY???
thorbaik ok!


duit mengalir seperti air..hehe
sehari je abis beratus...acane tu?
tpi takpe
duit boleh dicari
sahabat mane nak cari weh!!
tetibe mcm la aku yang banje..kekeke

jom la pulang
da malam sangat da pon
kita jmpe lagi 30/1/2014 orait


ADIOS ~ ~ ~


p/s : i wish u told me from the start,
dat u wer gonna break my heart!! 









No comments:

Post a Comment