~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, January 24, 2014

TERUJA



ASSALAMUALAIKUM

hihi pening aku tak tau nak buh tajuk pe
gitu je la ekk..

pe ke yg aku teruja sgt tu
adakah dek kerana smlm aku brjln2 kat jalan TAR di waktu kerja
sesambil kai baju batik tnpa rasa bersalah
hahahaha

sbnrnye aku g menyiasat patu skali tgk baju batik tuk prog
terusla abiskan masa smpai la lunch break..hikkk

mentang2 la da gaji sempat lagi beli blouse, kain ela ngan tudung
sakaaaannn sgt
lik umah je trs rasa nak kai bju baru
korg pon mcm tu kannn
TERUJA

teruja tak tgk kasot2 nih

haa yg ni???
terujaa takk??
teruja ke idakkk??

aku punya la ingat nak hadiah kn diri sesuatu
di saat tgh lara ni kaaann

tetibe bertambah lara hati aku
bila tau itu kasot tuk kanak2
erkkkk
menggelabah bebudak takyah la nak kai kasot comel2 sgt..huh
trs pm met ngan caca 
kot2 dorg nak belikan tuk anak dorg
boleh la aku tgk di kejauhan...sobbbsss

monya antar pic nih
katanya RM 39.90 je kat aeon
teruja aku nak pegi beli..yela digital kan..murah lak tu
aku beli hak jarum2 tu..hampeh..rosak je lebih...membazir!


lik keje trs redah jamming nak g midvalley
gigih tauu

di sekeliling ku ada cermin cermin cermin
lalalalalala

pegi jusco belikan qayyum cap
mengada kecik2 sibok nak ber'cap' bagai
huh
harap dia teruja la pakai cap..hehehe

time kat aeon, ayah tipon, dia nak muffin la boheme
so aku beli 1 muffin 1 roti
terus balik

met siap tny byk kali
taknak beli pape ke
taknak makan pape ke

aku tetap cekalkan hati
taknak beli pape selain dari matlamat

pehhh 1st time tau
pegi midvalley tak singgah makan
tak beli apa pon
teruja sgt da pandai kawal nafsu sikit2..hehe

kita hanya mampu merancang
bila sampai aeon 
tgk timbang dak monya tu
alahaii kecik nye
rase kalo aku pijak mcm boleh retak seribu je
walopon dia tulis up to 180kg
tetap aku sangsi

pikir punya pikir
aku rase yang ni kukuh skit
hahahahha

ni la yg aku teruja sgt tu
hamboiii harga lagi teruja
ehhhh
bukan nak menunjuk ke apa ekk
just sng trs bagitau
harga timbang tu

kot ade yg berkenan di hati
boleh la pergi beli

aku pon tak paham napa jadi gini pic nih
romantic sgt ke lampu bilik aku..hehe
korang boleh measure fat, water dlm bdn korang
ngan BMI skali
ley set tuk 10 orang

teruja  teruja teruja sgt
rase nak timbang ari2..hahaha



teruja bila tgk budak2 ni da dpt school uniform
hahaha
mcm ni la
main same2
mkn same2
mandi same2
berak same2
tang mik pic nak mengelak je...dut dut
x syg kakak ke?? 

ADIOS ~ ~ ~


p/s : my SILENCE is just another word for my PAIN

No comments:

Post a Comment