~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, January 21, 2014

JODOH DUNIA AKHIRAT


erkkkk..
of coz la bukan dia..haha
tpi mane la tau kot dia..hahahahaha

ASSALAMUALAIKUM

nk share lirik lagu je pong
layanssssss

Kumerayu Pada Allah yang tahu isi hatiku
dimalam hening aku selalu mengadu
Tunjukan Padaku…
Kuaktifkan radarku mencari sosok yang dinanti
Kuikhlaskan Pengharapanku dihati
Siapa Dirimu…
Dalam kesabaran kumelangkah menjemputmu
Cinta dalam hati akan aku jaga hingga
Allah persatukan kita….
Jodoh Dunia Akhirat
Namamu Rahasia
Tapi kau ada dimasa depanku
Kusebut dalam doa
Kuikhlaskan rinduku
Kita bersama melangkah ke Surga, Abadi…
BUKAN CINTA YANG MEMILIHMU TAPI ALLAH YANG MEMILIHMU..untuk ku cintai
ADIOS ~ ~ ~

p/s : pesal lately nih aku begitu kaca hatinya..huk huk
kat sini je aku luah kan everything tnpa pikir psl pe pon..
sukati aku je nak taip pe pon..de haku kesah psl org lain...idak pon..
u can see d true color of me in HERE..in dis small space but countless stories


No comments:

Post a Comment