~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 20, 2014

HARGA AHLI UNTUK SEMUA PRODUK SHAKLEE

ASSALAMUALAIKUM

rini sbb aku gile menaip
haha

aku nk tolong akak aku..ahakss
nak share ngan engkorang mende2 best 

sure korang penah dgr kan nama produk tu
sape yg da penah guna..TAHNIAH aku ucapkan
korang memang awesome
yg tak penah gune or tak penah mik tau
cube2 la mik tau
gugel sntiasa ON tuk share ilmu die ngan korang..haha

aku share pe produk yg family aku consume
n terbukti ok
for sure dengan izin Allah
kite as human berusaha dan berdoa saje

OMEGA GUARD
ok mende ni anak buah aku umur 4 tahun consume
betol ke cepat dia membaca
ok dia baru berapa hari masuk tadika
tak penah test lagi la suh die baca.hahaha
tapi dia da pandai kenal huruf


ok kat situ no tipon akak aku..kot2 korang nak roger die ke kan..
die lebih arif la dari aku



mende atas ni lak MEAL SHAKLEE
kwn aku beli
patu die bgi feedback anak die berumur 1 tahun dah pandai mintak makan
kalau tak dulu tak heran pon makan ke tak
ko sebagai mummy for sure la rase happy ye dak anak ko mintak makan
so korang ley refer la pe lgi benefit kalo korang consume mende nih 

ni lak BASIC H
aku nye testimoni
aku kan dari dlu kalo gigi bongsu aku nak tumbuh
sakit gile..of coz
patu kan gusi aku tidak secara natural nye pegi ke belakang as doc said la
so gusi aku kene potong (belah kiri)..kalo tak berbulan sakit dia
tapi dis time belah kanan..gigi bongsu naik kan..gusi pon sakit la taknak ke belakang
tapi aku mcm xde masa nak jmpe dentist...siyes..kekekeke
so aku try kumur ngan basic H...Alhamdulillah...
rase kebas2 mulut aku patu tak sakit da...kalo sakit kumur je inshaALLAH ilang sakit tu

de sorg customer tu cakap setiap kali dia berus gigi, akan berdarah..
tapi sekarang dia akan kumur ngan basic H ari2...Alhamdulillah tak berdarah lagi
korang yg jenis mulut sensitif...patut CUBA

selalu orang cakap makanan tambahan ni mahal kan
korang tgk sendiri la
mik calculator patu kira
alaaaa pe la sgt
kalo nak compare kan ngan perfume body shop ngan kasot charles & keith korang tuu....teeeettttt
tu aku..hahaha

yg consume OMEGA adalah yg kemetot itu umur 4 tahun
yg tinggi umur 5 tahun
tapi kan yg kemetot itu lebih pandai kenal huruf
sudah hafal Alfatihah,3 qul, dan ayat kursi serta sedikit zikir2 munajat
ALHAMDULILLAH


nmpk???? dia lebih fokus..hahaha

ni diantara produk2 yg org selalu beli

even AZWAN ALI junior juga sudah mula consume OMEGA GUARD
pas dia abis isap..dia pandai kuarkan plastic softgel tu..hehehehe

nak cantik ley consume ESP..ahaksss...

kurus tapi badan menggeleber amalkan CINCH

SET CANTIK


ramai suka set nih..

ada 1 masa tu..ramai gila order omega guard

korang???
haaa korangg???

pe lagi....
kalo nak harga ahli
mik no nih
SHAKLEE ID 1078508
HAMIDAH BINTI SHAHBUDIN
korang boleh guna sesedap oren saje
dialu alukan

sekian,
ADIOS ~ ~ ~


p/s : kalau nikah nak mintak set hantaran shaklee..
kalau...
kalau berkalau...hikk hokkk


No comments:

Post a Comment