~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, January 20, 2014

FOREVERKEROPOKLEKOR

ASSALAMUALAIKUM

tanjat tak?
rini da kire entry ke3 aku
hahahaha
nmpk sgt emosi tak stabil
aku kn kat opis takkan nk suh aku baking
so inilah yg ley wat aku release

cite ni psl 27 nov till 1 dec kot
hahahaha
layankan je cite berkulat berbakteria inih!

aku de kursus kat TERENGGANU
1st time ni jejak ke sane
dri dlu aku tingin nk smpai ke sini
mau nye tak
aku ni begitu mencintai kopok lekor
pesal pe taknak g tempat kelahiran die kan
tpi tu la xde mende yg mendesak aku kesane
takat kopok lekor
KL berlambak kaaaannnn..haha

maka bermula la al kisah

sampai2 bekfes dlu
nasik dagang..ke nasik lemak..
ke macaroni ekk time nih...tahh



pas bekfes
 trs ke masjid kristal
tak mandi nih!! hahaha

lalu je kedai kopok..trs beli
konon mcm jakun sgt..kekeke
patu trs ke psr payang
2 jam mse diberi..
dlm hati aku
'kecik je kot tmpt ni takyah beriya la 2 jam sgt'
sudahnya aku diantara org terakhir yg naik bas..wakakakakka
patu kan aku bru round tingkat atas..tak pegi lagi tingkat bawah
dlm hati duk berdoa..muge2 esok masih ada..hakhakhak


ni tuk anak2 buah...fuhhh sib baik 3 je...kot de 3 ploh..
idak la aku layan..hahaa
de lgi sbnrnye..
barang2 tuk aku, mama ngan kak ipar
tuk org lain???
nan hado..hiks


time kursus
time ni kan perot aku sik la suh naik bilik hotel..haha
2,3 kali aku duk naik bilik
tak serasi ngan ganu weh
meme go tu la faa tihah

kursus=makan=gemok lagi

time ni
mbr aku ckp die duk cherating bilik no 909
oooo emm geee
same!

xckop kacang yg dorang bgi free
aku siap beli asam
hahahhaa
hover

doa aku dimakbulkan
kembali lgi ke psr payang 
pada hari kedua..hahaha
mari round tingkat bawah plak
aku suke kopok ikan tamban yg aku beli tu
sedap! 
sbb 
mahal!
haha

abaikan tudung yg tah pape tu
maklumla time kursus kan
mane la de pikir nak cecomel sgt
kekekeke
padahal!!!
mmg la tak penah nak pikir

kuih ni la yg aku pegang
nama die
SIMA
gitu la kot..ke SEEMA
tah la..tgk dorg wat kuih ni live gitu..
so harus beli la..sbb mmg sedap..
wat dari guna merah..
aku takla mik pic time dorg proses kuih nih
resipi rahsia kuarge katanyaaaaaa

in front of 909
continental ganu

makan kat hotel ni
pg ptg sian mlm
mende ni mesti ade
dan
aku
tetap 
akan 
makan
kadang
siap 
tambah
aku 
sendiri
tak 
paham
hahahahaha

SUNGGOH aku tak paham

ni lak dari bilik hotel
nmpk ombak2 tu
siyes aku cuak tau
mule la pk mcm2
sbb aku jakun x pnh tgk ombak mcm tu
dorg ckp mmg biasa ombak tengkujuh mcm gitu

ok yuk pulang...hiiiiii
last day wehhhh
hujan kopok sedap di negeri orang
udah2 la..sedar la diri 
pulang la mari


sblom pulang..mik pic unit dlu
ni la part of UNIT SIASATAN, BAITULMAL 
muka dpn camera harus senyum
kat depan sbnrnye bengis..kalah singa harimau dan cheetah..kekekekeke


singgah jap kat sini
sibok turun..last2 aku beli bantal
nama gah kot desa murni batik
kekekekeke

time kat sini nostalgia tol la
2 jam tggu 
last2 x beli pon kat sni
beli kedai sebelah
hahahaha
membakar hati limpa perut hempedu orang lain yg tggu kt bas..kekekekeke


muka sedih Q almost 2 hours..pffftttt
MALANGNYA mmg xdpt apa pon..

bertolak dari ganu kul 5pm
smpai KL 1.50am mcm gitu
esok nak keje pulakkk
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

moh tido..
bajet mcm peristiwa ini baru berlaku
hahahaha

ADIOS ~ ~ ~


p/s : everybody wants happiness
nobody wants pain
but u cant have a rainbow
w/out a lil rain






No comments:

Post a Comment