~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Sunday, November 3, 2013

CERITERA MEREKA

ASSALAMUALAIKUM

nak cite psl kisah deepavali...
hehehe
bkn la aku g open aus on dat day...tpi aku g mbr opis nikah
da la smpai lmbt...aku msk je surau tu da penuh org..
skali tgk bride (AIN) kai bju gold..
hambuiii kemain aku pon gold..
sopan je msk pelan2 sesambil carik opismate lain..

nk jdi cite groom (MAD) tu pon mbr opis gak..
same unit ngan aku
satu lagi kisah cinta agung MAIWP...gituuu
dlu akk aku ngan abg ipar juga bertemu di MAIWP..
bezanya MAIWP hq ngan anak syarikat la
dorg ni 1 unit kau...hehehehe
aku??? 
juge berdoa siang malam dijodohkan ngan si dia (MAIWP) gakss
hikkkksss
GATAL!

smpi je kt opismate berkumpol.......

opismate : da konfius da mne 1 pengantin nih!! baju same..hehhe
aku : amboi kemain..mesti la pengantin yg kurus...hiiiiii

 tu haaa mik pic dari jauh je..segan kot ramai benarr...
jarang la aku g nikah org...slalu g time sanding je kan..
Alhamdulillah sekali lafaz je...ain sudah jdi PUAN..
slmt ditukang secara halal.
hahahahahha
tu ayat bebudak opis aku..kikiki

aku de la mik pic ngan pengantin...tpi x kai fon aku pon..
so aku mik pic kt dlm kete...
sendirik amik..hehehe...sbb aku dtg sorg je...huhuhu 

patu esoknye..ari dorg sanding kat IKB,kg pandan
sesampai jmpe mad...trs ajak mik pic..
patu pekejadahnya mad mcm tu
saje suke sabotaj pic aku...HUH

tadaaaaa...comel la korg..
arini aku tak kai bju same ngan pengantin lgi...hehehe
nk share skit la mcm ne kisah cinta dorg nih...hahahha
sib baik la dorg sume xtau aku de blog..
bebas bersuara!! haha

mad ni 2 thn muda dari ain..
patu kn dari start msk kje mmg da ayat ain..
tpi ain ni mmg menyampah gile la..
pendek kata..
die penah ckp mcm ni..
'he's not my taste'
kikikikiki
tapi jodoh tu rahsia Allah tak sape yg tau kan
skang kalo tny..

ain : kite da tak pandang laki lain da...

muge korg 2 bhgia til jannah
slmt bulanmadu!!


mad ni activ dlm event neo club..
so berlambak la neo dtg aritu..
aku tetap nk mik pic ngan neoss walopon pns terik time tu..hehehe 

ini kak suhana..
opismate aku

time nk Q mik mknan tu..
dtg la sorg opismate aku..

opismate : aiii berdua je ke?? pasangan xde?
aku : senyum je la..(dlm ati mengomel gak..hahaha)
kalo de pasangan sure la dtg ngan psgan...ngong!
tpi takpela...
manusia mmg mudah berkata2


lastly...
next week kawen dak monya lak..
geng dari sekolah dlu
WAJIB pegi!! huhu

ADIOS ~ ~ ~



p/s : bile aku stop meniaga VS..ramai lak msh tny...huhuhu..
aku da mls nk trjebak dlm bisnes VS nih...
sbb supplier tah hape hape...mencik tau!

No comments:

Post a Comment