~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, January 11, 2012

EPI BESDAY CT NURHALIZA

Salam,

hehe...adik aku ckp rini besday ct...ermmm aku ni ne la nak tau...even besday bb sam aku pon aku tak tau...keh keh keh...

even besday BFTJ aku slalu confuse 30 ke 31....huhu..kalo die baca matila aku....hahahaha....tak tau la..tapi mende2 mcm tu mmg sensitiviti kn...nk wat cmne...otak ni da semakin tua...hahahha...

alasan alasan..

pe ekk aku nk share ari ni...

okla...adelah terpandang 1 adegan ni....

suami antar isteri g keje...then salam salam..cium tgn....cium pipi...tetibe...COMOLOT...

aduiiii....pandangan sebagai seorang ank dara nih...terpakse aku tundukkn sedikit tau..haha

kalo takat pipi tu aku ley consider...takde hal la...kate HALAL kan...

tapi smlm aku g layan utube....time waktu keje...hahaha...

ustaz azhar idrus cakap....

walopon kite nih suami isteri...tapi ada adab2 dlm bilik...ade adab2 luar rumah...

even dalam ISLAM sndri lepas akad nikah hny boleh cium tgn suami je...cium dahi tu wat dlm bilik je boleh...

tapi skang mcm da jadi trend kn....msti org suh cium dahi.....

so saat tu sang suami kene la pertahan kn diri takmo cium bini...hahahahha...

kalo dpt suami yg menitikberatkan adab agama la...bkn menitikberatkan adat....hehehe..

so tuk pemerintahan di MALAYSIA yg agama rasminya ISLAM....

buangla pepatah...biar mati anak...jgn mati adat....hehehehe...

tak relevan da...

k la sekian shja...

dari aku...

gadis gile mc flurry...

ADIOS~~~


p/s : mencari tmpt best di negeri LAHABAU...huk hik hok....

No comments:

Post a Comment