~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, January 10, 2012

bank di malaysia ada assurance dari PIDM

Salam...

wooooww...x factor nye tajuk entry...

psl fact ke??? entry kali nih??

ermmmm takkan la faa tihah da sesiyes nih???

hahahaha...

takla...nk cite sal 1 mende nih!!

baru2 nih aku beli tabung..

kalo dalam erti kata korg...tabung ni ape sbnrnye??

pda takrifan aku...tabung ni digunakan tuk masa2 kecederaan...

n slalunye mmg takkan penuh la...semedang je aku ni cedera....wakakakakkaa

plg tggi aku berjaya menabong dlm rm100++....hahaha...MEMALUKAN!!!

tapi tabung baru aku nih....special skit...wit 50sen je ley msk..hahaha...

aku akn cube jln ngn penuh hati2...spya lgsg tak tercedera....

aku akn tgk sejauh mane tabung tu boleh pergi...hahahhaha

bkn diri aku...tapi aku serahkan sglanya pd tabung tu...

die yg akan menentukan nasib die sndri...wakakakaka....

u can do it TABUNG.....go go go!!!!

nti aku bgthu korg ekkk bape lame riwayat tabung aku tuh....hahahahha...

k la....

sekian...

dari aku...

gadis yg ade tabung baru kaler pink de pic snow white....wakakkaka...

ADIOS~~~



p/s : beli tabung kt kedai disukai ramai rm6.90....mahal gile!!!! cmne nak pupuk smgt menabung nih....haishhhh

No comments:

Post a Comment