~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, December 6, 2011

masih lagi

Salam,

rse nye setiap saat aku nak nyanyi lagu ombak rindu tu...

terngiang2 je kat tinge ni...

lgi plak smlm aku g intai kat tingkap kenangan...

huhu....

ptotnye tingkap tu aku da tak bukak lagi...

haishh skit nye berhabuk la...

tpi aku g bukak jugak smlm....

DEGIL....

tapi kat situ da takde pape....

hny tggal kenangan...

kepada kamu pemain bola sepak,

kalau dulu aku mmg benci bola sepak...

sekarang aku makin benci bola sepak....

dan mase akan datang juga aku akn benci bola sepak...

BENCI = BOLA...

hahahha....

k la.....sekian tuk arini....

jmpe lagi...

ADIOS~~~



p/s : tidak menyokong harimau malaya bukan bermakna aku tidak menyokong MALAYSIA...
aku berpijak di bumi yang nyata...yang mana i.c aku tetap juga biru.....

2 comments:

  1. sape suh bukak..hahah
    mcmne ek leh bukak topic tu...

    ReplyDelete
  2. uikk..bukan main bencinyer..mesti ex la tu..haha. :p

    ReplyDelete