~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, December 5, 2011

OST

Salam,

sbb kan aku msh dlm mood ombak rindu...meh sini share lyrics...

sbnrnye aku da lame donlod...tpi takdela gila nak dgr mcm skang ni...

nak kate best sgt cite tu takde la...sbb nye byk gak lari dari novel...huhuh...tapi kire ok la...

sedih??? ermmm tah la...ssh nak ckp...sbb nye aku mmg cepat leleh....so aku kate la sedih sbb nye aku nanges...haha...

to my the other half, kene sedia fizikal dan mental...sbb nye aku ni mudah sgt menangis....hehe...aku prefer bahu die besa dan lebar...sng aku nak nanges kat situ...keh keh keh...

TERIMALAH........

Tuhan tolong lembutkan hati dia
untuk terima ku seadanya
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu
hidup tanpa dia disisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
hanya ingatkanMU kala dukaku
namun hanya kamu
yang mampu membuka
pintu hatinya tuk cintaku

Malam kau bawa lah rinduku untuk dirinya
yang jauh dariku
agar dia tidak kesepian selalu rasa ada cinta aku

Hujan bawa airmata ku yang mengalir
membasuh lukaku
agar dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
moga cahaya tiba nanti

sekian dari aku....

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment