~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, November 3, 2011

ANGKASA~~~

Salam,

arini.....shgga saat ini....masih belum punya passion utk menulis....

utk kalian yg masih setia membaca blog aku....

terimalah....

'SETIA ITU MENYAKITKAN'

jangan terlalu mendalami tentang cinta
bila tak bisa menerima kegagalan
cinta bisa bahagia dan bisa terluka
disakiti menyakiti hati

jangan pernah setia
bila harus berujung menyakitkan
sia-sia setia
bila harus selalu terluka

mungkin kerana setia
cinta takkan pernah akan bahagia
tapi kerana mendua
cinta kan berakhir bahagia

kerana cinta yang bisa membuat bahagia
kerana cinta yang bisa membuat terluka
kerana cinta yang bisa membuat bahagia
kerana cinta yang bisa membuat terluka

jangan pernah setia
bila harus bila harus menyakitkan


msti korg da bosan ngan entry2 aku lately ni kan......so jangan pernah setia....huuuuuuuuu.....

aku yg semakin hilang kata2.....

utk korg yg sentiasa ada ngan aku..........

terima kasih........

kekuatan aku masih tinggal sedikit dengan adanya org2 seperti kalian......

tuk nurul atiqah bt alwee............

thanx sentiasa meminjamkan bahunya utk aku........sggop berhabis kredit tuk kata2 smgt ketika aku down....

tuk nur syazleen bt abd aziz......

thanx sebab tak pernah jemu melayan karenah aku........

tuk sahabat2 g-seven yang lain....

thanx sebab g-7 still alive....

tuk wardah mohamed yakin......norhaslina bt aziz......rohimah hanah bt mohd zain....

thanx utk semuanya....

TERIMA KASIH SEMUA

utk mereka yg namanya tak ada dalam ni.....

selagi kalian meletakkan aku di dalam hati kalian.....

percayalah kalian juga utuh di hati aku.....

TERIMA KASIH UTK SEGALANYA....

adios~~~






p/s : doakan aku dapat kerja tempat lain ya!!!!!!

1 comment:

  1. insyaAllah...amalkan doa 12 pintu setiap kali lepas solat...jgn lupe.

    ReplyDelete