~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, November 1, 2011

11.11am

Salam November,

masa makin menghimpit....mula menjengah ke angka 1.11.11.....dari jao da mule kelihatan 1.12.11....di hujung sana da ternampak kelibat 1.1.12....1=takot.....

saat aku lihat jam td tepat 11.11am....terperasan lak date arini...membuak2 rase nak menaip di sini....

betol la kata org kalo kite solve 1 problem...rase ringan sikit pale ni....

n itu la yg aku rasa skang ni.....dri smlm lg...mcm de batu besa menghempap kepala ku.....

aku yg tak berdaya lg disini.......

aku yg tak mahu positif kan diri lg.....

aku yg terus menerus menghentam diri sndri.....

aku tak mahu terus ada disini....

aku mahu pergi...pergi....pergi.....

tanpa perlu menoleh lagi.....

saat 2011 semakin menghilang.....

jiwaku semakin kacau.....

perasaan ku semakin sebal....

otakku semakin bebal.....

aku = skeleton hidup......

ADIOS~~~~


p/s : teringat lagu jamal abdillah ngan malique....
AKU MAAFKAN KAMU.....TAPI AKU TIDAK INGIN BERTEMU DENGANMU.....
lalalalallalalalalallalala......

D.O.W.N

No comments:

Post a Comment