~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, October 31, 2011

PASRAH

Salam,

utk kali ni........

utk saat ni.......

utk tika ni......

utk detik ni......

utk saat ni......

utk waktu ni.....

aku datang kerja bkn dgn separuh hati tapi langsung tiada hati....

hny utk sekadar mengikut rules yg ditetapkn msti dtg keje.....

dtg tnpa de 1 perasaan +ve dlm diri...

aku hny dikelilingi ion ion -ve......

yg menyebabkan sakitku semakin berlarutan......

ya Allah.....sayangi aku.......makbulkn doaku.......berikan aku rezeki di tempat lain......sesungguhnya aku tidak berdaya lagi ya Allah.....
sungguh.....


diluaran.....ye aku melangkah ngan berat yg berlebihan di badan ni...

dalaman....aku ibarat skeleton yg menanti masa utk patah temulangnya...

aku semakin depression...............................................................................................................................................................................................................................


ADIOS~~~

p/s : aku yg semakin hilang kata dan puncanya.......

No comments:

Post a Comment