~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, October 21, 2011

SANGAT TAK GEMBIRA

Salam,

arini 21/10/2011...

lame rase nye tak menghapdet diri di blog...

sejak dua menjak ni besday gurl sgt la bz ngan tender2 yg tak henti2...bese la gomen kan....bile bajet terlebih baru sibuk nak beli buku...huhu

then tercungap2 la aku nak siap kn tender pas satu satu satu dan satu...

huh...gomen kejam...tak penah nak amik kira tarikh keramat 14/10 setiap thn.....huh....

byk mende sbnrnye nak coret kat cni...

luahan demi luahan....pendapat demi pendapat...

makian demi makian...kritikan demi kritikan....

hehehehehe.....

smlm aku msk opis dpt call dari admin....

mntk kira cuti kak ina a.k.a 1 of staff kt dept aku nih...

aku ngan die takde la ngam sgt...tp ktrg pnh kuar lunch 2x....

die mmg bkn jns berckp nye org....tp kalo aku tny die ok je jwb...tak penah la slma ni dia abaikan pertanyaan aku....

tetibe....aku jd mcm down sgt.....

aku jadi seday.....

isnin ritu time meeting aku dpt tau...

elizabeth sayang nak bersara....

vimala ngan irene mmg tak dpt nak teruskan contract...

kate org admin.....kalo dorg lama2 mcm mane korg nak naik pangkat....

tihah kn suke naik pangkat....da lame kan idam tmpt vimala....

arghhhhhh....rase nak sepak kuat2 muke org yg ckp tu....

vimala devi a/p murugiah tu penyelia...

aku ni eksekutif.....

tak tau ke kitrg ni setaraf......scale gaji same...jadah pe lak aku idam kan tmpt die......

annoying la...

ssh kalau org yg suka cakap tak suke FIKIR ni tau....

1 demi 1 nak wt pengeluaran diri dari KKUM....

aku mmg tak sggop nak hadapi 1/1/2012 tanpa dorg disisi....

aku berterus terang aku mmg tak sggop nak bekerjasama sepenuhnya ngan geng mentah.....

seday sgt.....

then aku jmpe kak ina...

+kak, pe cite ni...diam2 nak pegi...dpt mane??

- die nangis tanpa kata....

+ akak x dpt mane2 lg kn...

- die angguk....idong da merah2...

aku kalo part mcm ni mmg touching siot...

+ akak pegi dulu dari tihah ni....

- akak doakan tihah dpt keje lain gak...

seday nye.......huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

- akak tak tahan da tihah....

smbil aku berlalu pegi....

aku tau...die pon tak tahan....

ramai yg menguji kesabaran die...

slalu perli die nak tempat irene....

sbb tu die decide tuk undurkan diri walau takde kerja yg menanti...

muge kak ina akan dpt keje tmpt lain gak.....amin...

*3.20pm

aku dpt call...

+ oi makcik aku nk g pj ni...nak jmpe en erwin...

- ko nk antar surat resign ke???

+ a'ah la...aku dpt keje kt hartamas....rezeki kawen...

dummmm

1 lg kisah nya....

ya Allah berikan aku peluang rezeki di tmpt lain sblom 1/1/2012.....

sggoh aku tak berdaya berhadapan ngan tarikh itu ya Allah...

mereka pergi membawa kekuatan aku bersama.....

......................................................................................................................


.......................................................................................................................



ADIOS~~~



p/s : aku yg semakin down down down down down down down...............................

2 comments:

  1. erm, makin ramai dah nak berenti kat koop ni..adakah itu 1 petanda yg baek atau sebaliknyer ?..huhu.

    ReplyDelete