~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, November 4, 2011

PERPISAHAN

Salam,





hehehe...nmpk je mcm seday tajuk entry kali ni...





tp content die cool je...keh keh keh....





tuk keluarga2 lembu....kibas ke...unta ke.....





salam perpisahan utk anda....





tuk keluarga2 anda yg cukup sifat & umornye.....





redhakan pemergian mereka......kerana sesungguhnya mereka bakal penunggang di alam yg kekal abadi...





aku????





juga sudah punya tunggangan ku.....Alhamdulillah....





share ngan sedara mara.....sumenye besa2 belaka.....sadis sggoh qurban kami tu......wakakakakaka....





jumpe lagi kali ni ngan aidil adha.....





selamat makan daging2 banyak2....





kalo org2 jawa suke wat sup seger...hehe....mabeles mabeles...





tapi kali ni aku tak lik kg....sbb nye incik ayah kene keje tuk kali terakhir di aidil adha....





beliau bakal bersara pada 10/12/2011....





selamat bersara incik ayah.....





gratuity?????





i loikeeeeeee.....kih kih kih...





sebagai anak kesayangan beliau......





percent tuk aku konpem ade.....ALHAMDULILLAH.......





eh baru pasan.....NUR FATIHAH mcm back to normal kan...





huhuhuhuhu....





muge aku sentiasa diberi kekuatan oleh Allah......





ok la sume nye.....





SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA...





MAAF ZAHIR & BATIN....





patot tkr tajuk ke selamat kn...ce kire da bape kali aku tulis...





sape betol....aku kasi gula2 hacks.....





HACKS????





hanya aku cinta kamu seorang....wakakakkakakakakka.....





sekian...





ADIOS~~~

















p/s : kueh raya haji da lama setel.....dasar!!!!


nak wat geli geli geli asam boi....wakakkakaka...

patotnye entry ni da di post jumaat lepas...tp tah nape msk dlm draft...aku pon tak pasan...haha...

huwaaaaaaaaaaaa.....bile bersama2 kuarge tuk 3 ari ni.......akibatnye.....i'm put on weight.....OH NO!!!!

No comments:

Post a Comment