~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, February 9, 2011

menghitung hari

Salam 9 februari,

ok arini juz nak luahkan pe yg terjadi lately ni kat umah aku...

ermmmm actually bkn nak ikot sgt perasaan ni tapi once korg da tahu umah korg mcm tu msti de rase cuak kan....

itu la gak pe yg aku rase????

now ni aku da tak berani tido bilik sengsorang...

sggop menyakitkan bdn ngan tido kat sofa kt hall...huk huk...nmpknye aku kene order sofa yg lebih empuk la ckit (bajet je)...

now ni family aku memasing da lain da...sumenye cam live in d fear...huhu..especially aku la...mama slalu duk dengkil...sumtime je duk sini....adik duk hostel...angah lak terperap je dlm bilik...hafiq slalunye shif mlm...huuhuu...mmg gerun la....tido mmg tak nyenyak...sik terjage je...sib bek la lately ni aku batuk so b4 tido aku make sure minum ubat batuk...doc suggest 1 sudu...besenye aku lebihkn sikit...bknnye pe...saje je bio aku tido nyenyak...takmo terjga tengah mlm...

mcm ari ahad ritu...aku terjaga kul 3 terus takle tido..tak ke haru sok nye nak keje...sib bek kat opis relaks je layan ym...kalo tak,mau nye aku tersengguk2...

mlm td along tido umah ngan kitam...BIL keje mlm...die pon tak penah2 tido umah...takot katanye...huhu...

mende2 mcm ni yg plg aku menyampah....mule la tingat time aku form 3 dulu...

time tu paling seram...bile mlm je angah aku msti kene histeria....

tau la kalo tgk org kene histeria...msti kite same pon cuak je kn...itulah mlm2 yg akn aku harungi sepanjang tahun 2002 tu...

sampai aku naik takot bile malam menjelang...mesti punya...time tu aku takdela kuat mana sgt kn...

walopon aku tak kene kacau...tapi aku sentiasa dihantui rasa takut...

bayangkan la...bile aku di tahun 2011!!!!!

aku tak sangka yang rupa2 nya 'die' tak benti buat family aku...

aku terkejut sgt..tp nk wat cmne kn....tu sume da takdir keluarga aku...

cuma aku sedih kalo di akhir hayat mama,family aku masih lg kene buatan org...

korg tau tak...aku de 6 adik beradik...kitrg sume tak penah nak aman...de je gaduh...no 1 gadoh no 2 la...no 2 gadoh no 4 la...tak penah enam-enam org berbaik2...sumenye panas je..kalo gadoh bkn stok kejap2 nye...lame gile...makan tahun...

tak sgka lak rupenye 'die' yg bg pns kuarge aku....

sian kt mama aku...slalu tgk ank2 bergadoh...de je yg tak kene...

Ya Allah,kau hentikan perbuatan sihir ke atas keluargaku ya Allah...
kau bahagiakan la mamaku jika ini saat-saat terakhirnya...
amin ya rabbal alamin...

p/s : percaya pada rukun iman yg ke-6...

ADIOS~~~

No comments:

Post a Comment