~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, February 14, 2011

dan lagi

Salam,

ok topik arini...tak lain dan tak bukan msti la psl mende2 yg kita takle nmpk ngan mata kasar kite melainkan kite mmg dianugerahkan ALLAH tuk melihat mende2 paranormal tu sume..

wat kesekian kalinye,air mata ni tumpah lg...

mama slalu tny de line2 hitam kat kuku ni semenjak dua ni...mgkin tanda org nak mati...aku slalu diam je tanpa kata...

then arini,mengikut kata2 org tu....aku tak tau la ek btol ke tak...kalo org tu menipu maknanya aku pon menipu la kn...

"die" wat cubaan terakhir..."die" racun mama...sbb tu jd mcm tu...de line2 hitam kat kuku..darah pon jd kehitam2 an...

ok...btol la kot...mcm ne mama rasa agknye...mgkin sakit kn...yela kalo racun mengalir dlm darah...kdg2 mama ckp dada die sakit...

btol la kn...mission die "TILL MAMA'S LAST BREATH".......

tergamak die wat mcm tu....tp aku percaya...kalo ALLAH tak izinkn...ape pon cubaan die lakukan mesti takkn berjaya kn...

tp kesian kn....sbb di hayat die kene mcm tu...

25 tahun...tak sgka kan...25 tahun bkn angka yang kecil...aku pon baru 24 tahun...

1 jangka masa yg pnjg...masih belum wat die puas...HUMAN WANTS ARE UNLIMITED...

die masih terus berdendam ngan family aku...

aku tahu die tergolong dlm golongan istidraj....Allah izinkan segalanya...Allah limpahkan kesenangan pada die...Allah jayakan semuanya...

tp 1 fine day.....Allah hilangkan semuanya dlm sekelip mata.....itu janji Allah...

for the brave dare to bear....lambat laun hari tu pasti akan tiba...


p/s : kulit semakin hitam sebab asyik pergi mandi laut..huhu

No comments:

Post a Comment