~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, September 28, 2010

percubaan kali kedua



Salam,


wah ngan perasaan yg tak penah kenal erti putus asa...aku cube lgi tuk wat kek lapis masam manis...hahaha

akhirnye walpon rase tak sehebat sifu aku tapi 80% kire menjadi gak la...hahahahhaha

saksikanlah b4 masuk oven












kek ni mengambi masa lebih kurang 2jam tuk kukus...(punye la ngantok aku nunggu kek ni masak)huhuhuhu...





time ngah tgu berdebar2 gak la coz mama ckp pasni kalo tak jadi jugak jge la...membazir je...hahahahhaha...bknnye nak sapot aku lgsg...huh,mama mmg tak penah nak memahami aku...hahahahhahaha.....aku tak kire aku akn wat jugak walau ape pon yg jadi...(wah kental sggoh smgt aku)


now,masa yg ditunggu2 walopon time tu kul 12.30am aku tetap potong tuk merasainye...hehe

tadaaaaaaaaaa...haha....da nmpk kan layer die...hik hik hik..yummy yummy....i like....
mama kate manis sgt kek ni....yela mama oiii semanis ankmu....kuang kuang kuang...
ermmmmm nti kite cube recipe len lak k....
huhuhu....jmpe lg....







No comments:

Post a Comment