~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, September 29, 2010

elin dtg umah

hehehhe...las 2 weeks nye agenda baru nak update rini...hahahahha...

pgi tu elin call nak dtg umah then ngan cargasnya aku m'inform kat mama...

mama,oh mama,elin nk dtg nih....mama ngan wat muke ala2 cumel la konon,terus suh aku rebus ikan....ish mama ni,dak elin je yg nk dtg kot...m'gelabah je...haha...

cmne la kalo bkl menantu die ni nk dtg kan...ahaks ahaks...de ke bkl menantu nye???haha....tah la mama...tgu je la...lgpon ank mu yg 1 ni lum pon mencapai umo 23 taun...hehehe (tp da nk dkt gak la...)mgkinkah koleksi foggy ku bertambah...huhu...tguuuuuuuuuuuuuuuuu

wat mse ni aku da de pe ek..

1) teddy bear foggy ada 3..

2) cawan foggy de 2..

3)kt ats cpu kt opis de teddy foggy,lighter foggy,clip foggy,sticker foggy..

4)pen foggy

5)gantong kt fon foggy

6)purse foggy

7)kad besday foggy de byk

8)pe lg ekk..tak ingt la...nk kene cek lik..haha

9)wishlist :-

hahahahahha

lum de jam foggy n tabung foggy lg...


sape nk bg ek????


eh berbalik pada cite dak elin...ingtkan mama nk wat laksa...patu nmpk lak mama celur spageti..ohho,upenye die nk wat mskan johor tuk org johor...haha

n yg kene wat rencah nye adalah aku....jeng jeng jeng



hehe...cantik tak timun tu...pandai faa tihah ptg ekk...da mcm ank jati johor je...hahaha...

saje nak upload air tgn aku...hik hik hik....wlpon hny tugas potong memotong...

cara nk wat timun tu len ckit...mmg cara org johor la n special tuk menu laksa johor...

lupe lak nak mik pic spageti ngan kuah die...huhu...smgt sgt mik pic hasil potongan sndri...haha

n plg bes,tetamu elin mmg kenyang gile..pas mkn nasik,makan laksa then mkn bubur jagung...cis upe2nye mama msk sume favorita elin....dengki tol...huh...

bile elin nak lik,die bg wit raya RM10.00...hahahah itu la wit raya aku tuk taun ni...

p/s : aku bg elin wit raya RM10.50....wakakakkakakakaka

No comments:

Post a Comment