~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, September 29, 2010

takde keje

tik tik tik tik.....adusss lmbt tol la jam ni nak gerak...memandangkan arini aku byk sgt mase terluang (wlopon pd hakikatnye aku kene cek sume transaction jabatan peguam)hahahha..sib bek elizabeth takde blog...hik hik hik....
aku rajinkan diri tuk menaip coz mcm penin lak ngadap mende tu je...so tuk tidak memeningkan aku,terpakse la aku alihkan tumpuan ku pada blog ku yg tak cantik2 lg nih...tah ble nk customize tah...de sesape volunteer tak???(^_^)
tadi faa tihah makan daging kunyit akak padang ngan air ribena..wah de class ekk ko maria...haha
sgt sgt sgt sedap...pada akak padang,daging kunyit anda sgt SEDAP...i giv u 2 thumbs up...
wlopon mama marah makan daging byk,tp aku ttp gak makan...sbb sdp sgt...
agk2 kalo tihah da benti keje msti rindu akak nye mskn...huuuuuuu...(T_T)...

k la jmpe lg...
suara c david ni sgt kuat la...bising tol...david=manager taylor and francis...huhu

No comments:

Post a Comment