~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, April 9, 2015

SAMBAL BILIS RANGUP a.k.a SAMBAL BILIS KRAP KRUP

ASSALAMUALAIKUM

amboiii lama benar aku tak up entry kan
ade ke yang tertunggu-tunggu
hahaha

okla aku nak cite lagi pasal sambal bilis krap krup aku nih
kalau korang nak recipe korang boleh carik kat popular post ok
yang kalau memang takde teringin pon nak masak
tapi nak makan nak rasa
whatsapp aku lelaju kat 019-3734340 ye

aku nak cite aritu aku wat give away
10 balang regular 


haaa korang suka tak??
diberikan secara percuma ye
senang je korang kene jdi follower aku kat instagram @nurfaatiha
takpon korang carik by hashtag
#sambalbiliskrapkrup
kene slalu update ngan ig aku ye
simple kan
baru baru ni aku bagi 10 balang regular yang bernilai RM 100.00 tau
tak lama lagi aku nak bagi give away
BALANG JUMBO JUMBO JUMBO 
haaaa ni lagi best ye
sebab kalo balang regular hanya 150 gram
kalau jumbo 500 gram
haaaa puas la makan seminggu ye bersama kuarge tersayang

ni org ganu
tetiap minggu repeat order
da jadi addicted ye 
ada sampai customer aku cakap kalo dorang makan
dorang boleh khayal
amboiiii kemain mcm la aku buh dadah kan 


ni di antara order-order harian 
aku kene post kene deliver
tapi takpe aku suke je wat mende-mende tu sume
sbnrnye nak cite kat entry ni 
aku lagi 2 ari je bergelar pekerja
pasni no more ye
aku akan jadi fulltime bisnes women...  >,<
kalo korang nak tau sape order balang jumbo tu adalah repeat customer
susah sgt kan beli yang regular cepat nau abisnye

yang ni pulak aku buat by request 
kot nak tempe ke tuk menambah kelicinan muke..ekekekeke
takpon suke kacang ke kan
aku boleh buat ikot request dari korang
tapi aku taknak jual letak kentang ye
iols is lemah sesgt
lama kot nk goreng kentang..kuss semangat
tak koser
haaaa korang??? bila lagi nak order??
eh nape aku namakan die sambal bilis krap krup
sebab kalo korang makan
 In Shaa Allah setiap kunyahan tu krap krup bunyik die
rangup ye
ade customer dari mesir tu cakap 
kalau dia beli sekilo
tahan la 3 minggu dan masih rangup ye.. Alhamdulillah

ni lak customer yang tak bape nak sihat
makan nasik putih ngan sambal bilis krap krup je pun da berselera
kalau tak memang tak lalu nak makan

ni la kalo korang pasan
packaging lama tu tak bape nak practical 
so aku repackaging
nampak lebih comels kan

customer ni pulak preggy ye
kadang de orang preggy sampai tak ley nak makan kan 
sbb kealahan
Alhamdulillah die boleh makan nasik ngan lauk ni  je 
3 kali da repeat order 


engkorang??
tak suke ke makan sambal bilis yang rangup krap krup bunyik dia
sedap tau
makan ngan nasik pepanas
makan ngan roti ke
dan enak dimakan begitu saje 

ley contact faa 
whatsapp 019-3734340
facebook faa tihah shahbudin
instagram @nurfaatiha / #sambalbiliskrapkrup

ok jangan lupa tauu

ADIOS ~ ~ ~ 



p/s : may Allah ease everything.. aamiin ya rabb

No comments:

Post a Comment