~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, December 26, 2014

BILA LARUT MALAM

ASSALAMUALAIKUM

punyalah lama aku tak bukak blog
smpai aku kene pikir betol ke password aku ni
gitu 
punya tahap terlampau kan

mls nk ckp byk2 tapi kalo da gitu kekdahnya
korang msti tahu kan kesibukan aku tahap apa
hahahahaa
** sila percaya** 

ok la on 
3rd nov 2014 aku da mule 
bertugas kat tempat baru
jawatan yang baru
kengkawan yang baru
environment yang baru
bangunan baru
sumela baru kann

patu dlm 17/12/2014 aku bukak email
tgk2 dpt jemputan pegi dinner opis lama
ok siap2 bgthu aku akn dpt 2 hadiah
1 sempena birthday bulan oct
dan 1 lagi hadiah perpisahan
gituuuuu

tema : arabian

so aku mule la start pikir2 gugel2
last2 kesudahnye
aku hny la berpakaian seperti orang arab biasa2 aje
aku kn biasa2 aje
hahahahhaa
mls aku pikir nk kene kuar duit bagai

so pas magrib 21/12/14 aku siap2 la kuar umah
ngan baju biasa2
make up yang biasa2
sesambil bawak hadiah jugak biasa2
ahahahhaa

dri jauh aku da nampak hotel tu
dlm hati duk ingat
parking tingkat 5
bila aku smpai tgkt 3 nk menuju ke tgkt 4 tu aku da pasan gelap nye kat atas ni
benti kete tepi
call kawan dlu
aku : weh betol ke tingkat 5
kawan : betol la
aku : tapi tingkat 4 da gelap la
kawan : naik je la..atas tu de orang
aku : ??????

aku ni super duper penakut nak mam
hehehe
so siap2 psg highbeam
dan bile aku naik ke tingkat 4 tu
1 tingkat tu gelap
hanya dgn bantuan lampu kereta je
aku ley nampak
keadaan atas tu yang macam orang langsung tak penah naik
pasu2 bunga yang pecah
sampah sarap

.........................
aku rase nak nangis
nak call orang suh amik aku
tapi nanti lambat lak orang nak selamatkan aku
nak uturn lik
tapi macam takot
kalo lampu kete mati cemane
kalo nampak hantu cemane
mcm2 aku pk
sudahnye sib baik la
Allah tau aku ni penakot dan sygkn aku
trs aku reverse kete dan bwk kete lelaju turun ke bawah
smpi tgkt 2 jmpe sorang pompan ni
aku siap tny
aku : ni parking brisdale ke
pompan tu : bukan ni hotel villa
gulppp
aku : hotel brisdale kat mane
pompan tu : kat sebelah
mmg betol sebelah ye
tpi laluan msk parking tu belakang bangunan

ok...walopon pengalaman itu je
da cukup wat aku seram gile
aku ingat sampai mati
ahahaha

bile sesampai je
ok la pas sesi2 mik adiah
maka mule la sesi2 fotogedik

haaa ini budak
pipi die mcm lg beso dri aku je kn
fine..auntie kalah
awak menang damia oiii
omei angat nih

ni nia pulak
die pulak ajar aku posing
ermmm
auntie kalah lagi

ehhh ni blog sape
nape dlm blog aku
aku kene jd loser
hahahahahha
tak patot kot


tgk tu lelaki yg menang best dress
bapak besar kepala die
patot la degil
besar kepala
aku siap sound dia lagi
eiii blocking la..susah aku nk tgk pentas..hahahha

ok pose cenggitu lg la nampak loser 
kannn
ngek sunggoh
bajet ko wat mcm tu ko nmpk comel ke
sikit pon peratus comel tu tak meningkat
10% malu adalah
sobsss

ok ni la adiah2 yg aku dapat
tetibe rase berbaloi2 la walopon msk parking berhantu kan 

haaa memule sampai
gini la aku buat
nmpk mcm arab skit kan
perempuan arab biasa2 aje ye
sukatila tema aku kan
hahaha

ok kuang ajo la mik pic aku tengah mik makanan
iols malu sungguh
ni pic dalam fb opis

ni dah kenapa
cukup fatihah
jgn nk nmpk sgt ko tu loser
arghhhh 
memalukan

da la lame tak up entry
patu tetibe mende yg malukan diri aje
ouchhh


ADIOS ~ ~ ~


No comments:

Post a Comment