~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, October 16, 2014

hanjuku cheese from komugi

ASSALAMUALAIKUM

time komugi ni 1st bukak kat midvalley
aku pandang sebelah mata je
betul la cakap orang
tak kenal maka tak cinta...ecehhhh

de skali lalu nmpk cashier tu pakai tudung
biasalah
1st word
'dik, mende ni halal tak?'
ok pas adik tu mengesahkan
aku pon beli
dan tak sesabar mkn dlm kete

.......................................................
............................................................
.............................................

haaaa begitu
aku speechless
ekekekekkee
omai omai
sedap nak arwah nih!

cite byk tak gune
korang ptot rase sndri
hiiiiiiiii
kalo la de orang nak bagi aku sebakul
alangkah indahnya!
hahahahha

RM 3.80 ye seketul kecik ituuuu

tetibe 1 entry de 2 kisah
kau hado??


no need caption..hikss

ok ni booth kak dasima
aku saje sesibuk
sbb satay kan
time ni kitorang raikan asnaf sempena syawal
OMG syawal ekkk
baru nk up cite...ekekekke




ok semarak syawal ni wat kat tasik titiwangsa
sbb tu la hijau nan indah je
bersih mata ye

ok...da mcm makcik jual soto/bihun sup kan
hahaha
aku punya la senduk isi dlm mangkuk2 ni nk dkt setengah jam
skali start makan
ok tak sampai 10 min licin ye
kalau berniaga mcm ni
mak cik kayoooo

aku jge booth sup ni ngan noor ain 
ok bkn aku yg gemok ye
die yg kurus keremping

dimana ada masa
di situ ada selfie


abaikan jari jemari yg dompot itu
setiap bulan sibok ngan program
muge2 aku dpt la kerja dekat BAHAGIAN KEWANGAN, HQ
no more program
yayyyy!

No comments:

Post a Comment