~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, September 25, 2013

PINK TURN TO BLUES

ASSALAMUALAIKUM

nk jadikan cite..x penah2 aku bgn lmbt g keje...
slalunye kalo aku mls..aku ttp bgn awal patu sje wat2 lmbat
tpi aku sedar2 ritu  6.30am...umakkk aiiiiii
patotnye 6.30 da kuar umah sbb aku msk 7.30

mampus aku

patu mik bju paling mudah nk iron..mandi cecepat siap ala kadar
trs zoom..
aku nk g opis kene lalu NPE..
kalo ko kuar kul 7 alamatnye da berduyun2 kete 
jam die mcm parking..haha

dri kejauhan aku nmpk jam menghala ke muzium ngra
ok la...jam skit kot kat roundabout msjid ngra kot
kecik nye hal kan..
redha je hati nih

tpi redha tu x lama la kan
nama pon hati faa tihah
hehehe

pas 10 min tu...
trs mik pic...
jadah pe tidak bergerak nih!

aduyaiii..
trs WA member opis 
demi menguatkan hujah kenapa aku dtg lmbt..kekeke



tu dia..
ni bkn stok tekan2 brake tau
ni stok tarik hand brake..hahaha

smpai 1 part tu aku perati bersusun lori mat tiarap 
mak oiiiii
apakah ni???
ishhh npe x bgthu awl2...
terus rasa nak marah tau..
nape aku nye laluan keje perlu lalu dataran merdeka nih!!!!


ni haaa tang depan skali
ptotla selow melow...
sabarrr je la banggg oiiiiiiiii

tkpela..
sbb abg abg menjaga keselamatan negara
hiksss
abg berarak la bang oiiiiii

sok sy lalu mahameru..
hehehe

 smpai opis nape tah..
aku sndri tak paham
rase mcm malas nak ckp ngan org
aku diam je smpai opismate ingat aku tak sihat
memang aku tak sihat
tak sihat jiwa!!
haha



ADIOS~ ~ ~



p/s : stock VCO sy abis ye..
akan dpt stock baru jumaat nih..
WA 019-3734340


No comments:

Post a Comment