~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Tuesday, February 28, 2012

simple

Salam..




ketika ALLAH rindu pada hambaNYA, ALLAH akan mengirimkan sebuah hadiah istimewa melalui malaikat Jibril yg isinya adalah ujian...


Dalam hadith qudsi ALLAH berfirman :


'pergilah pada hambaKU lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana AKU ingin mendengar rintihannya'~~~ hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah


ya ALLAH, aku mohon padamu...jgn kau biarkn aku sedetik pon membuat keputusan utk hidupku sndri ya ALLAH




ya ALLAH...kurniakanlah aku kasih sayangMU...apa yang telah engkau kurniakan kepadaku apa yang aku sukai, jadikan lah ia sebagai kekuatan untuk melakukan apa yang engkau sukai.




wahai TUHAN ku, limpahkanlah sabar kepada aku dan teguhkanlah tapak pendirian ku serta menangkanlah aku terhadap kaum yang kafir

No comments:

Post a Comment