~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Wednesday, December 28, 2011

pertukaran

Salam...

hehehe....

aku rse mcm da bosan lak nak gune its d time...pe kate tahun baru ni aku nak kasik tukar skit...hehehe...

nti akn ku canang kemudian...

attn : yana...

tolong ckp kat kakak kamu tu....kak faa sikit pon tak heran ngan kopok lekor die tu ngan sos pencicah daens tu...kak faa pon hade tau...nanti kak faa kahwen ngan tokei kopok lekor...buekss kat die....huh...(wah dari ayat aku tu sbnrnye aku heran ke tak ekkk) hahahah...

mencik kat elin...suke berlagak...aku PANTANG betol kalo de org berlagak psl kopok lekor ngan aku nih tau!!!!!!!!!!!! tak suke tak suke tak suke elin....



aku ni nak cite sal pe sbnrnye nih...haishhhh...

smlm aku dpt call...

dari penelefon upahan atau selepas ini akan dikenali sbgi P.U (da mcm kat contract nih...jgn men2)hahahha

sume nak tau aku keje kat mane..sbnrnye de 4 org tau kt opis aku nih...kalo dorg tak pecah mulut maknenye yg len sume mmg penuh ngan tanda tanya...hehehehe..

sian kat P.U tipon ssh2 nak korek rahsia bgi pihak dorg...NAMPAK TAK keKEPOCHIan dorg...dorg mmg takkan tido nyenyak selagi tak tau aku keje kat mane kan...

tapi kpd P.U thanx for ur concern...ucapan semangat di ujung perbualan sgt aku hargai...toce toce toce...

hehhe..rase sayang la nak tgglkan KKUM ni...sbb ramai sgt HAMIK BERAT psl aku...(ok...siyess nak letak tgn kat bahu)...hahahahaha...

tolong la....biarkan aku pergi ngan aman....

aku mmg taknak libatkan diri dalam book trade...takot sgt kan aku pegi kat publisher...haishhhh...

tpi andai kata korg jmpe aku ni msh de kne mngene ngan BOOK INDUSTRY...itulah takdir namenye...hehehe...

tapi cita2 aku...ingin kerja di PERODUA...hahahahhahahahahhaha

sekian saje...

dari aku...

gadis book trade...

ADIOS~~~~




p/s : nak g kinik....nak semak atas...hahahaha..

No comments:

Post a Comment