~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Thursday, December 29, 2011

kau pergi jua

Salam...

29/12/2011...

kalo thn lps aku sibuk ngan new resolution...tpi thn ni aku sibuk ngan future aku...huhuhu....

tpi entry ni khas tuk sum1 yg aku takkan lupa...

vimala devi a/p murugiah...

dialah gerangannya...

walopon die slalu wat aku marah...

walopon aku akn melancarkan mogok pas die wat aku marah...

tapi slalu keadaan tu tak berlarutan...

mcm mane aku slalu hadap pangai die...

die pon tahan je ngan karenah aku...

die tak penah lupe besday aku...msti ade cadbury besar dlm drawer...

di saat2 aku slalu down...die slalu antar MMS yg ade piccas ngan kata2 penuh smgt...

vim...

u tau tak...arini i masih tak bersuara bile msk unit kite...

meja depan i ni kosong....

takde orang..meja pon bersih..

takde orang panggil i bos bile i masuk lambat tadi...

takde orang nak ajar i cara masak kari....

walopon dlu i slalu bosan bile u ajar cara masak masakan tradisional u tu...

vim...

u tau tak...

saat i melangkah masuk opis rini...

jiwa i kosong...

inila entry paling perit i penah wat....smbil air mata i mengalir smbil i nak tahan esak nih...perit vim....

smlm time u peluk i....i tak nanges pon...

tapi u tau tak....elok je i masuk kete...smpai umah i menangis...tak henti2....

i seday sgt....sgt sgt sgt....

i tak suke perpisahan....i BENCI...

vim....

all the best kat tmpt baru...

i juga akn menyusul u dis coming 20th jan....

muge kite jmpe lagi...

thanx for being such a great OPISMATE....thanx for always b my side...

never forget u....n im gonna MISS u....a lot....

sekian...

ADIOS~~~




p/s : thanx for everything...

No comments:

Post a Comment