~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, October 3, 2011

org ???? aku :) :) :)

Salam,

hehehe....ley lak cenggitu gaya tajuknye ye....

tuk mereka2 yg mengfolo blog aku ni...toche toche toche....korg wat pp aku jd merah2.....

hik hik hik....

arini aku rileks je...chill chill dtg ke opis...huhuhu....

patu tetibe de lak kuar bunyik2 mcm ni.....

'aku ni dari wat jamuan smbut pose ke jamuan raya la...sibuk duk m'eratkan silaturahim org....tpi yg korang ni x erat2 lg kenape?'

cenggitu la lebih lebih kurang bunyik ayatnya....

ermmmmmm....dlu time spm pon kalo aku takle jwb...selamber je aku skip soklan...

tp aku rse aku mcm kne jwb gak je...

kang kalo aku kate no komen....aku ni perasan cam retis lak kn....

huhuhuhu....

cmne ni ekkk....

mama aku penah pesan...kalo nk ckp tu....10 pth ke depan dlm pale da ckp sesiap ni...jgn men sedap mulut nk ckp...

setakat ni kekadang mmg la takle kawal ketidaksuwitan mulut aku ni.....

tp aku rse pe yg kuar sumenye berlandaskan akal dan logikal...

bkn suke suki je nk kuar hokeh!!!!

pesal ko terasa????

wakakakakakkakaka........

so baik nye aku susun ayat tu dlm pale...

pelan2 aku lontarkan vokal aku...dlm nada plg mendatar mendatar mendatar...

'doa2 la sumenye lembut hati pasni erat la jdinye'

lalu aku berlalu pergi....

time lunch kn aku cite la ngan opismate aku.....takde lebih takde kurang...sebijik je aku cite...

then dorg lak wat cepumas....

'hati kau lembut tak?'

ini jam....aku pk 1 patah ke depan je...mmg tak pk abis da...

dlm nada yg sama mcm td gak....aku bg rileks2 chill...

TAKKKKKKK....


wakakakakkakakakakakaka....

tuk pertama kali dlm idop aku......

hati aku begitu TAWAR....tau tak makne tawar tu ape...

takde rase pape kn.....same goes to my heart....

TAWAR...TAWAR.......

aku penah dgr ustaz tu ckp....mcm mane nak tau hati kite tu lembut ke tak???

bile kite dgr perkataan ALLAH....hati kite bergetar.....itula org2 yg berhati lembut...

aku????????

pastu ustaz tu siap bg solution skali....

kalo nak lembutkan hati...selalu2 la usap kepala anak2 yatim....insyaAllah kite akn jd lembut hati...

wat mse ni jao lak aku nk g umah ank2 yatim....

sape yg paling dkt ekkk????

mama aku...ish takkan la aku nak usap2 pale mama aku....aku takat cubit2 pipi die berani la...mcm tak sopan lak kn......

haihhhhhh camne ni????


nmpk tak...nur fatihah shahbudin memberi alasan....

kih kih kih....

sibuk lak si kak ala ni nk cite sal parking...

k la memandangkan aku agk free ari ni...ok la aku bg die chance bercerita...

jmpe lg sume....

ADIOS~~~




p/s : sudah ku maafkan segala2nya tentang kalian.....
tapi........

biarlah masa yg merawat luka ku....

1 comment:

  1. apekah??
    bagi ikanmakan lagi bek...ikan lembut je isinye...hehehe

    ReplyDelete