~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, September 30, 2011

oh incik 'P'

Salam,

arini 30/09/2011....hati aku berdebar2 tak keruan...byk mende aku tak wat lg...kene submit tender b4 12pm...did by myself...for over 1400 titles...gilos ape....penat tauuuu taaakkkkk....

patu abis je hal tender...

sibuk pk lak sal incik 'P' ni....

last week die bg msg time aku ngah tido...

'nti mimpikan b ekk'

wakakakakka...

salah salah...

msg die bunyik mcm nih!!!


'tawaran ujrah tuan telah tamat tempoh. pemulangan dokumen tawaran dilanjutkan shgga 30 sept 2011.bertindak segera.abaikan jika tindakan da diambil'

aku ngah mamai2 tu juz ignore la...

dlm hati berkata bangga....

ellloooooo bln jun ritu aku da wat da...pehal la ptptn ni...

so aku mik kata putus...

'abaikan jika tindakan telah diambil'.....wakakakakaka



tup tup selang 2,3 ari....aku dpt msg lg....

bkn dari incik 'P'.....tp dari miss 'K'....ahaks...

+ faa, ko da tkr x sistem ptptn yg ke ujrah tu??

- da la...da lame da (dlm ati ni kembang kuncup dada aku) wakakakkaa

msg nye msg....last2 aku rse mcm siol je....

xle jd ni....

aku tipon ptptn....

giliran anda no 18...sila tgu tuk disambungkan...

bangang ape....rileks rileks...chill la...xle nak marah2....

sbb aku kai tipon opis....wakakakka...jadah pe aku nak marah....

giliran no 12.....no.6...no.4....no.1....ok pas kat aku da...

aku pon tny la mcm2...pesal aku x dpt info pape pon....

bla bla bla bla bla....

org tu siap mintak maap lg....

MENYUSAHKAN AKU LA....

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

tp aku gagahkan diri....sign tuk every page....suh ayah mintak sign bos die a.k.a pegawai A..

g mntk sign bos admin aku.....g xerox ic...

last2 aku xde pengesahan ic....bengong!!!


tp Allah sygkan aku...maka Allah da utuskan sorang hamba Allah ni kat aku...

die contact org besa UM a.k.a pegawai A...

maka tercop dan tersign la ic aku tu....

die tny lak....

+sape nak g antar?

-tihah la

+ jam la...ko nek kete ke...

- ye la...ne de moto..

+da...bio abg antar kn....ko chill je...

pas sesi2 beramah mesra.....aku pas mende tu kat abg tu...

aku lik opis lik....nasik sebungkus aku da siap2 bli kat RU....

smbil drive ke opis....rase cam panas lak.....aircond aku psg kuat lg sikit...

rase panas lg....panas kat pp...

oppsssss

de air mengalir kuar dari mata....

touching siootttt.....

die takde darah yg same....daging pon tak same....tp die tolong aku selamber je mcm tu.....

time2 mcm ni aku mmg cpt leleh....

sgt2 menghargainya....

bile time2 ibuntu....ubuntu tak..hahaha

Allah hadirkan die tuk tlg aku.....

ya Allah muge ko kurniakan insan ni dan psgnnya cahaya mata....

muge ko hiasi hidup mereka ngan amanahMU....

muge matinya mereka di iringi doa tak henti dari penyambung warisan Islam...

kurniakan insan hebat cemerlang terbilang ni cahaya mata ya Allah....

JUTAAN TERIMA KASIH UNTUK INSAN YANG BERGELAR AHMAD ALIF ABDULLAH....


P/S : segala perancangan Allah tu adlh yg terbaik....
tapi kali ini...aku pohon padamu ya Allah....sayangi aku...kerana aku tahu kau akan makbulkan doaku sbgi tanda syg kau padaku....berikan khabar gembira utk mereka ya Allah...tiupkan 1 roh di dalam rahim isterinya ya Allah...biar senyuman tak lekang dari wajah mereka..amin amin ya rabbal alamin....

No comments:

Post a Comment