~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Monday, August 15, 2011

NEXT STATION DENGKIL

Salam,

hehehe...de ke dengkil bunyik cam gitu...de bus je kot....

D.E.N.G.K.I.L ....takde la best mane..haha...1 pekan...wah gune istilah pekan sbb nk tunjuk sgt tak bape nak membangun...kui kui kui...baru je de kfc...kesian kan...

tp kat situ la terletak nye villa qaseh sayang....erkkkk...kih kih kih...PERASAAN...qaseh sayang ade...villa tak bpe nak ade...heh

kat no 73 taman ambar dengkil tu la...umah yg bakal dimastautin oleh parents aku sebaik shja ayah aku menamatkan perkhidmatannya sbgai salah seorang penjawat awam yg bkl dpt gaji 1/2 month arini.....oh yeah....incik ayah dapat bonus....hip hip hooray...

ermmm mgkin 10 taun akn dtg....kalo weekends or hari raya aku akan berkg di sane ngan suami n ank2 tercinta.....erkkkkkk....wakakakakka....PERASAAN lg...

sbnrnye main content adlh....ptg ni incik ayah ngan puan mama nak balik ke dengkil...menjenguk2 umah yg da almost sebulan tak ditatap...muehehehe...

dlm erti kata lain...maknenye arini takyah masak...YESSSS!!!

pg td ye ye je aku trs mik order kat adik2 aku...tak kuasa aku nak msk tuk 3 perot je...erkkk....nmpk je 3 org...tp memasing sbnrnye da mcm 6 pewot....wakakakakakakkakaka

lagipun bile lg aku nak tolong org2 melayu dlm menjana pendapatan dorg kan...logik kan....hik hik hik..

sok pg agk2 aku terjage sahur...ley la aku mskkn korg..kalo tak....pepandai la...haha....kejam tak??

ermmm tak sbr nye nak mkn makanan beli..hahaha...best best...mcm2 da aku pk nih...

akhir kata...slmt berbuka pose sume...

ADIOS~~~



p/s : ari rabu SELANGORIAN cuti....yehaaaaaaaaaaaaaa...mari kite berjimba...

No comments:

Post a Comment