~KERANA KETIDAKSEMPURNAAN ITU,BAHAGIA BAGINYA ~



Friday, April 15, 2011

JUST FOLLOOOW THE FLOW!!!!!

Salam,


org kata kalo masuk kandang ayam berkokok...masuk kandang lembu menguak...


ermm tula aku nk ckp arini....kite ikot je rentak org2 di sekeliling kite ni...


kawan,

tadi aku de baca blog ko...luahan di fesbuk bkn 1 medium yg sesuai tuk sume golongan...ermmm aku tak bape nak sokong....mgkin sbb die takde blog...wakakakakaka...


so kite kene phm situasi dorg2 nih...hik hik....


ok...aku pon dlu penah jugak meluah kan perasaan disitu...samada epi...sedih...or geram...n mmg de tindakbalas yg juga begitu menyokong kata2 aku tu...


tp bile usia semakin rapuh..(cam best je aku hentam word disitu...huhu) aku rase blog amat sesuai tuk dijadikan medium meluah perasaan yg bermacam2 tu kn...


SBBNYE:-


1) tak terlalu terbuka...hny follower je yg tau kite hapdet pe...tuk org mcm aku yg mmg de follower statik ni...."THERE IS NO WORRY" (jgn jeles)


2) berbalik pada tujuan asal BLOG ni direka...ITS ONLINE DIARY...(so aku rase berhak kan sesape je nak meluahkan ape je tak termasuk bab2 kontroversi OMEGA....opssssssss...terlebih sudah)....actly aku parti bebas....takde dacing..takde bulan...takde roket...takde bulan sabit....biru cair...biru pekat...hijau....kite sume 1 MALAYSIA...hehee


3) kalo nak post pape kt fesbuk de word limitation...kalo korg alert la kan....tp kat blog ni.....infinity...haha...agknye la kot..tak penah lak umo idop aku taip smpi beribu2 sentences....huhuhu...tu da mcm novel kot...hik hik...


4) ermmm sbb pe ekk...sbb nye ia besttttttt...hehehe....


okla...aku pon tak tau pe yg terjadi di antara kakitangan2 KKUM ni a.k.a opismate2 aku...bknnye takmo jd mcm dlu....bersama2...


tp bile org da lempar taik...takkan sik nak g spa Q je kan basuh badan...sesekali mmg kite kene bg spaQ(sepak)....


wanna share sumting....bout my bracelet...i've told u rite.....HUKUM KARMA...


im so grateful coz my bracelet still in pawnbroker....but urs??????its gone rite.....


i never prayed for the apes but as i said......HUKUM KARMA...


mgkin aku keterlaluan dlm luahan kali ni....


sorry to say kepada sesape yg terase.....


jmpe lagi...


ADIOS~~~~


P/S : antara ko dan aku hanya lah rakan sekerja.....INGAT TU!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment